Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми “M.E.DOC” з правом використання на рік (Модуль «Інтеграція з обліковими системами»)
Очікувана вартість
702,00 UAH
UA-2021-07-07-009614-c a898c84b575a4cd79e9ef5cd862aa64a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48410000-5: Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності


48412000-9 Пакети програмного забезпечення для підготовки податкової звітності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 702UAH без ПДВ
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми “M.E.DOC” з правом використання на рік (Модуль «Інтеграція з обліковими системами»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького,64-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48410000-5 — Пакети програмного забезпечення для управління інвестиціями та підготовки податкової звітності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Покупцем у повному обсязі на поточний рахунок Постачальника на підставі акту прийому-передачі та рахунка Постачальника протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

07 липня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Молодіжний центр іновацій»
#37452156
Переможець 702,00
UAH
07 липня 2021 17:24

Документи

07 липня 2021 17:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 17:30
Договір укладений
07 липня 2021 17:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми “M.E.DOC” з правом використання на рік (Модуль «Інтеграція з обліковими системами») 1 шт 702,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 702,00
UAH