Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) (код ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30232000-4 Периферійне обладнання) для закладів загальної середньої освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-07-07-009327-c 6fd9854ffc1743068aa0752a1c86e234
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гончар

+380669475981 tanyagonchar0811@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр із обслуговування комунальних закладів та установ" Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 42945160
Місцезнаходження: 28034, Україна , Кіровоградська обл., смт. Приютівка, вул. Шкільна, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Гончар
+380669475981
tanyagonchar0811@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2021 11:45
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова Українська школа" на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28034, Україна, Кіровоградська область, населені пункти Приютівської селищної ради Олександрійського району, за адресами закладів загальної середньої освіти Приютівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 30232000-4 — Периферійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 16:52
додаток 1 кваліфікація.pdf
07 липня 2021 16:52
додаток 4 цін пропоз.pdf
07 липня 2021 16:52
додаток 3 проект договору.pdf
07 липня 2021 16:52
протокол 68--с від 07,07,2021.pdf
07 липня 2021 16:52
оголошення.pdf
07 липня 2021 16:52
додаток 2 тех. характер.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплект поставки
Дата подання: 08 липня 2021 15:17
Дата відповіді: 08 липня 2021 16:03
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, наявність в комплекті ДВОХ СТАРТОВИХ картириджів та видрук 4000 (стартовий). Дякуємо.
Відповідь: Доброго для шановний потенційний учасник! У Наказі Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020р. № 574 у п.п. 1.5 Таблиці 2 п. 6 вказано, що стартовий комплект витратних матеріалів має забезпечувати не менше ніж 4000 видруків документів формату А4 із середнім заповненням сторінки не менше 5%.
Замовником мається на увазі, що багатофункіональний пристрій з лазурною технологією друку повинен бути укомплектований не менше ніж 2- ма картриджами, а багатофункіональний пристрій з струйною технологією друку повинен мати не менше 2-х комплектів фарб для друку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2021 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПрофТехноТрейд" 135 480,00
UAH з ПДВ
135 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 144 600,00
UAH з ПДВ
144 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2021 15:10
Електронний підпис
15 липня 2021 15:09
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2021 15:09
Статут.pdf
15 липня 2021 15:09
Рішення.pdf
15 липня 2021 15:09
Протокол.pdf
15 липня 2021 15:09
Опис Статуту.pdf
15 липня 2021 15:09
Наказ.pdf
15 липня 2021 15:09
Лист-відгук.pdf
15 липня 2021 15:09
Копії документів.rar
15 липня 2021 15:09
Довідки та листи.pdf
15 липня 2021 15:09
Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2021 15:09
Виписка.pdf
15 липня 2021 15:09
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 липня 2021 23:49
Електронний підпис
15 липня 2021 23:36
технічні вимоги.pdf
15 липня 2021 23:36
довідка санкції.pdf
15 липня 2021 23:36
аналогічні договори.pdf
15 липня 2021 23:36
Статут копія.pdf
15 липня 2021 23:36
витяг ПДВ копія.pdf
15 липня 2021 23:36
Витяг_15.07_копія.pdf
15 липня 2021 23:36
Виписка копія.pdf
15 липня 2021 23:36
28052235_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПрофТехноТрейд"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПрофТехноТрейд"
#44019424
Переможець 135 480,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2021 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПрофТехноТрейд"
#44019424
135 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 14:15
проторкол №86--с від 26,08,2021 та лист постачальника.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 14:14
ДУ №1 від 26,08,2021.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 15:11
договір №202--2021 від 06,08,2021.pdf укладений
06 серпня 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розглянувши лист прохання Постачальника та лист наданий виробником товару, який підтверджує, що на сьогоднішній день є затримка виробництва принтерів запропонованої моделі та Керуючись пунктом 4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми , визначеної у Договорі про закупівлю Сторони дійшли до згоди продовжити термін поставки товару до «31» жовтня 2021року та внести відповідні зміни до даного договору і додатків до нього та викласти в новій редакції: - Пункт 5.1. Розділу 5 Договору викласти в новій редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється до «31» жовтня 2021 року ». Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 202/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML