Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (дорожні знаки) за кодом CPV за ДК 021:2015-2015-34992200-9 (Дорожні знаки)
Очікувана вартість
298 624,00 UAH
UA-2021-07-07-005850-c 41ace1a5d608443b9d056177bec11593
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Павленко

+380969819570 yuliya241093@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Юлія Павленко
+380969819570
yuliya241093@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2021 13:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 13:42
Очікувана вартість: 298 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (дорожні знаки) за кодом CPV за ДК 021:2015-2015-34992200-9 (Дорожні знаки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівська, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34992200-9 — Дорожні знаки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

яка кількість стійок для дорожніх знаків ?
Дата подання: 09 липня 2021 15:01
Дата відповіді: 12 липня 2021 12:06
яка кількість стійок для дорожніх знаків ?в оголошенні зазначено 71 знак на стійці, Також зазначається що знаки можуть бути однобічними так і двобічними ! ЯКА КІЛЬКІСТЬ?
Відповідь: Добрий день. Максимальна кількість стійок для розміщення дорожніх знаків -71 од., згідно Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Встановлення засобів регулювання дорожнього руху (дорожні знаки) за кодом CPV за ДК 021:2015-2015-34992200-9 (Дорожні знаки)». Спосіб встановлення дорожніх знаків та їх типорозмір можуть змінюватися в залежності від вимог Замовника. Фактична кількість стійок буде уточнена Замовником при надані переліку адрес прив’язки ділянок, на яких буде здійснюватися виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2021 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ" 297 726,94
UAH з ПДВ
297 726,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2021 15:15
Електронний підпис
15 липня 2021 14:11
Статут, копія.pdf
15 липня 2021 14:11
Кошторис.pdf
15 липня 2021 14:11
Довідка про ліцензії.pdf
15 липня 2021 14:11
Витяг ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
#43581003
Переможець 297 726,94
UAH з ПДВ
21 липня 2021 17:01

Документи

21 липня 2021 17:01
Електронний підпис
21 липня 2021 16:46
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2021 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
#43581003
297 726,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2021 17:01
Електронний підпис
21 липня 2021 16:46
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:07
додаткова угода знаки.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 13:16
Додаток до дог.№ 70.PDF укладений
26 липня 2021 13:14
Договір №70.PDF укладений
26 липня 2021 13:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 10:54
206 622,18 UAH UA628201720344291018100078356
РА ЗМР по Олександрівському району
UA053135820000002600510829701
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
Оплачений
29 грудня 2021 12:15
85 200,16 UAH UA628201720344291018100078356
РА ЗМР по Олександрівському району
UA053135820000002600510829701
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ЗАПОРІЖЖЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості робіт, на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 4.2. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ», пунктів 11.2., 11.4., 11.8., 11.9. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Договору про закупівлю робіт від 26.07.2021 № 70, Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 26.07.2021 № 70, виклавши його в такій редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 291 822, 34 грн. (двісті дев’яносто одна тисяча вісімсот двадцять дві гривні 34 копійок) без ПДВ. Загальна вартість Робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору. До складу Договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт.»
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 291 822,34
UAH