Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля кам’яне марки АО (25-50), вугілля кам’яне марки ДГ (25-100)
Очікувана вартість
2 830 000,00 UAH
UA-2021-07-07-004123-c ● 13946d8c1f92451e97c956778583e910
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» |
Код ЄДРПОУ: | 26418688 |
Місцезнаходження: | 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А |
Контактна особа: |
Інна Воловенко +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 11:39 |
Очікувана вартість: | 2 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 тонни
Вугілля кам’яне марки АО (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68670, Україна, Одеська область, с.Саф'яни Ізмаїльський район, вул.Зелена,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит
10 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68670, Україна, Одеська область, с.Саф'яни Ізмаїльський район, вул.Зелена,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 10:22 |
проект договору зі змінами - 2.doc | |
06 серпня 2021 10:22 |
зміни до ТД - 2.docx | |
06 серпня 2021 10:22 |
ТД зі змінами - 2.docx | |
15 липня 2021 09:06 |
проект договору зі змінами.doc | |
15 липня 2021 09:06 |
зміни до ТД.docx | |
15 липня 2021 09:06 |
ТД зі змінами.docx | |
07 липня 2021 12:09 |
ТД.docx | |
07 липня 2021 12:09 |
проект договору.doc |
06 серпня 2021 10:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 серпня 2021 10:22 |
проект договору зі змінами - 2.doc
|
||||||
06 серпня 2021 10:22 |
зміни до ТД - 2.docx
|
||||||
06 серпня 2021 10:22 |
ТД зі змінами - 2.docx
|
||||||
15 липня 2021 09:06 |
проект договору зі змінами.doc
|
||||||
15 липня 2021 09:06 |
зміни до ТД.docx
|
||||||
15 липня 2021 09:06 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
07 липня 2021 12:09 |
ТД.docx
|
||||||
07 липня 2021 12:09 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 07 липня 2021 14:21
Дата відповіді: 12 липня 2021 14:14
Шановний Замовнику, марка вугілля ДГ 25-80 не передбачена чинним ДСТУ 7146-2010. Внесіть зміни до ТД та замініть вказану марку на ту, що відповідатиме нормам чинного законодавства.
Відповідь: Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі.
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме: вугілля кам'яне. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація". Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум'яне газове) наведені у ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначенні розміру кусків вугілля керувалися положеннями ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)", але відповідно до наказу ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року від 14.12.2015 № 185, прийнято рішення скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема, ГОСТ 19242-73, з 01.01.2019 року.
Отже, що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв'язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо, а саме: вугілля кам'яне. При виборі марки предмету закупівлі Замовник керувався ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація". Що стосується якісних показників вугілля, то Замовником були взяті до уваги показники якості для вугілля марки ДГ (довгополум'яне газове) наведені у ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначенні розміру кусків вугілля керувалися положеннями ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)", але відповідно до наказу ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року від 14.12.2015 № 185, прийнято рішення скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема, ГОСТ 19242-73, з 01.01.2019 року.
Отже, що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв'язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 12 липня 2021 17:32
Дата відповіді: 14 липня 2021 15:17
Шановний Замовнику, Вами у предмет закупівлі включено Вугілля кам'яне марки ДГ 25-80.
Наголошуємо, що на Україні діє єдиний стандарт - ДСТУ 7146:2010 яким НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО вказане вами вугілля. Нагадуємо Вам, що державні стандарти обовязкові до виконання всіх.
У ДСТУ 7146:2010 встановлено вимоги до вугілля ДГ 25-50.
Вимагаємо привести технічні характеристики марки ДГ у відповідність до ДСТУ 7146:2010.
У іншому випадку, будемо вимушені звернутись до АМКУ для захисту своїх прав.
І шановний Замовнику, більше не вигадуєте марки вугілля кам'яного - так як це ознака того, що вам запропоновано неправомірну вигоду, а за це передбачена персональна відповідальність, згідно КК України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни в тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-07-004123-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 19 серпня 2021 11:29
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону
Протоколом засідання тендерного комітету №88 від 17.08.2021 року тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» була відхилена із зазначенням, що «У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" надано довідку №15/08-прд від 11.08.2021р. із посиланням на «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», але за цим посиланням наявна інформація лише щодо дозволу на експлуатацію устаткування підвищенної небезпеки. Інформація щодо наявності дозволу на роботи підвищеної небезпеки у інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» щодо виробника ТОВ «КОАЛТРЕДІНДАСТРІ» відсутня.»
Умовами тендерної документації було передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вказані умови кореспондуються з вимогами вказаними у абзаці 2 ч. 10 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції було надано файл «32. Лист-пояснення про ненадання документів.pdf» у якому було зазначено наступну інформацію:
« Учасник у складі тендерної пропозиції не надає копію чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки на виробника, оскільки відповідно до чинного законодавства та роз'яснень, які були надані нам виробником ними не виконуються роботи з підвищеної небезпеки, у зв'язку з чим і отримувати дозвіл на виконання таких робіт не потрібно. Державним комітетом України з нагляду за охороною праці встановлений перелік робіт з підвищеною небезпекою (Затверджено Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 26.01.2005) згідно якого роботами з підвищеної небезпеки визначені Підземні роботи на шахтах та рудниках (п.64) та Проведення розкривних робіт, виїмка і навантаження корисних копалин при відкритих гірничих роботах (п.73). Тобто дані роботи виконуються на шахтах при видобуванні корисних копалин та є роботами з підвищеною небезпекою. Відповідно до п.2.8 Наказу Міністерства промислової політики України від 07.05.2004 № 221 Гірничі роботи - комплекс робіт з проведення, кріплення та підтримки гірничих виробок і виймання гірничих порід в умовах порушення природної рівноваги, можливості прояву небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 р. "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" існує перелік видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі дозволу. Група А Згідно даної групи існує декілька видів робіт, що пов’язані з виготовленням вугільної продукції, на які необхідно отримати дозвіл, а саме: 4. Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. 13. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 28. Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи.
ТОВ "Коалтрейдіндастрі" отримало дозвіл на роботи, які ним здійснюються: дроблення, сортування корисних копалину вугільній промисловості. Інші роботи дане підприємство не здійснює, оскільки закуповує готову сировину з шахт.
Отже, враховуючи викладене вище, дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки виданий на ім’я виробника пропонованої продукції - ТОВ "Коалтрейдіндастрі" не є обов’язковим та не передбачений чинним законодавством України для виробників вугілля, які здійснюють лише роботи із сортування та дроблення вугілля.»
Таким чином, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» повністю виконав всі вимоги, які були визначені замовником у тендерній документації та надав пояснення, згідно вимог чинного законодавства України щодо причин ненадання дозволу на експлуатацію устаткування підвищенної небезпеки, оскільки виробник ТОВ «КОАЛТРЕДІНДАСТРІ» не виконує робіт підвищеної небезпеки, тому і отримання дозволу на проведення таких робіт йому і не потрібно.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Таким чином, посилання Замовника, що пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності.
Крім того, замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», зазначив, що пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», однак п.2 ч. 1 ст. 31 Закону визначає, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Тобто, Замовником не було чітко визначено конкретну аргументацію відхилення тендерної документації учасника, а посилання щодо відсутності дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки є нікчемним, тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону.
Замовник не може та не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України.
Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» ВИМАГАЄ скасувати протокол засідання тендерного комітету № 88 від 17.08.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на підставі п.2 ч.1. ст.31 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Умовами тендерної документації було передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вказані умови кореспондуються з вимогами вказаними у абзаці 2 ч. 10 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції було надано файл «32. Лист-пояснення про ненадання документів.pdf» у якому було зазначено наступну інформацію:
« Учасник у складі тендерної пропозиції не надає копію чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки на виробника, оскільки відповідно до чинного законодавства та роз'яснень, які були надані нам виробником ними не виконуються роботи з підвищеної небезпеки, у зв'язку з чим і отримувати дозвіл на виконання таких робіт не потрібно. Державним комітетом України з нагляду за охороною праці встановлений перелік робіт з підвищеною небезпекою (Затверджено Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 26.01.2005) згідно якого роботами з підвищеної небезпеки визначені Підземні роботи на шахтах та рудниках (п.64) та Проведення розкривних робіт, виїмка і навантаження корисних копалин при відкритих гірничих роботах (п.73). Тобто дані роботи виконуються на шахтах при видобуванні корисних копалин та є роботами з підвищеною небезпекою. Відповідно до п.2.8 Наказу Міністерства промислової політики України від 07.05.2004 № 221 Гірничі роботи - комплекс робіт з проведення, кріплення та підтримки гірничих виробок і виймання гірничих порід в умовах порушення природної рівноваги, можливості прояву небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 р. "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" існує перелік видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі дозволу. Група А Згідно даної групи існує декілька видів робіт, що пов’язані з виготовленням вугільної продукції, на які необхідно отримати дозвіл, а саме: 4. Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. 13. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 28. Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи.
ТОВ "Коалтрейдіндастрі" отримало дозвіл на роботи, які ним здійснюються: дроблення, сортування корисних копалину вугільній промисловості. Інші роботи дане підприємство не здійснює, оскільки закуповує готову сировину з шахт.
Отже, враховуючи викладене вище, дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки виданий на ім’я виробника пропонованої продукції - ТОВ "Коалтрейдіндастрі" не є обов’язковим та не передбачений чинним законодавством України для виробників вугілля, які здійснюють лише роботи із сортування та дроблення вугілля.»
Таким чином, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» повністю виконав всі вимоги, які були визначені замовником у тендерній документації та надав пояснення, згідно вимог чинного законодавства України щодо причин ненадання дозволу на експлуатацію устаткування підвищенної небезпеки, оскільки виробник ТОВ «КОАЛТРЕДІНДАСТРІ» не виконує робіт підвищеної небезпеки, тому і отримання дозволу на проведення таких робіт йому і не потрібно.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Таким чином, посилання Замовника, що пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності.
Крім того, замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», зазначив, що пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», однак п.2 ч. 1 ст. 31 Закону визначає, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Тобто, Замовником не було чітко визначено конкретну аргументацію відхилення тендерної документації учасника, а посилання щодо відсутності дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки є нікчемним, тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону.
Замовник не може та не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України.
Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» ВИМАГАЄ скасувати протокол засідання тендерного комітету № 88 від 17.08.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на підставі п.2 ч.1. ст.31 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2021 12:01
З приводу питання, яке вказане у Вашій вимозі, та саме щодо виробника вугілля виробництва, якого Ваша компанія пропонує до постачання було подано скаргу UA-2021-07-07-004123-c.a1 до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України. Відповідно до рішення АМКУ вимога щодо надання вказаних у вимозі документів не визначена дискримінаційною. Відповідь з цього приводу надана у відповіді Замовника на скаргу.
Номер вимоги: UA-2021-07-07-004123-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 20 серпня 2021 13:08
Незаконна дискваліфікація
Шановний Замовник! розгляд окремого питання про внесення змін до тендерної документації за окремою скаргою та наведені аргументи скаржника ніяким чином не стосуються відповідності окремого учасника вимогам які були заявлені вами в умовах закупівлі. Відповідальність за прийняті Рішення виключно покладається на Замовника а не на АМКУ.
Ще раз наголошуємо, Замовником не було чітко визначено конкретну аргументацію відхилення тендерної документації учасника, а посилання щодо відсутності дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки є нікчемним, тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог Закону.
Замовник не може та не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України.
Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» ВИМАГАЄ скасувати протокол засідання тендерного комітету № 88 від 17.08.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на підставі п.2 ч.1. ст.31 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Ще раз наголошуємо, Замовником не було чітко визначено конкретну аргументацію відхилення тендерної документації учасника, а посилання щодо відсутності дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки є нікчемним, тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог Закону.
Замовник не може та не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України.
Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» ВИМАГАЄ скасувати протокол засідання тендерного комітету № 88 від 17.08.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на підставі п.2 ч.1. ст.31 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2021 19:08
З приводу питання, яке вказане у Вашій вимозі, та саме щодо виробника вугілля виробництва, якого Ваша компанія пропонує до постачання було подано скаргу UA-2021-07-07-004123-c.a1 до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України. Відповідно до рішення АМКУ вимога щодо надання вказаних у вимозі документів не визначена дискримінаційною. Відповідь з цього приводу надана у відповіді Замовника на скаргу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-07-004123-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 16 липня 2021 16:58
Дата подання: 16 липня 2021 16:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 18:13
рішення від 20.07.2021 №16565.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 №17396.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 16:23
рішення від 29.07.2021 №17396.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 17:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2021 10:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
2 595 500,00
UAH з ПДВ
|
2 467 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
2 828 250,00
UAH з ПДВ
|
2 468 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
2 812 500,00
UAH з ПДВ
|
2 812 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" #39343817 |
Відхилено |
2 467 250,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 14:54
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Відхилено |
2 468 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 15:01
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
2 812 500,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 14:07
|
Додаткова угода 2.PDF | укладений |
06 грудня 2021 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 11:54
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 08:54
|
Договір.PDF | укладений |
03 вересня 2021 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки товару до 30.11.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 86/304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 вересня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
615 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неможливістю виконання своїх зобов'язань Учасником на умовах, передбачених Договором |