Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване)
Очікувана вартість
197 400,00 UAH
UA-2021-07-07-002717-b 6bac9712eda6487882a12cd6a1ae7b83
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Абрамова Ганна Анатоліївна

380444069178 abramova.a@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9
Контактна особа: Абрамова Ганна Анатоліївна
380444069178
abramova.a@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Встановлено, що закупівлі по предмету Код ДК021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване) для Харківських клінічних лікарень на залізничному транспорті, було двічі відмінено в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (згідно звітів про результати проведення процедур закупівель): - Код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване) для Харківських клінічних лікарень на залізничному транспорті оголошення UA-2021-03-18-002490-c та оголошення UA-2021-05-24-010086-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2021 13:57
Оскарження наміру укласти договір: 18 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Для потреби Харківських клінічних лікарень №1,№2 на залізничному транспорті за адресами:
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 л.
код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). 7.2. Оплата за кожну поставлену партію Товару за цим Договором, проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

07 липня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тріго"
#38632213
Переможець 197 400,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 13:57

Документи

07 липня 2021 13:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2021 13:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тріго"
#38632213
197 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2021 13:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:57
ЦОЗ-ТН-737 дод.угода1.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 12:30
ЦОЗ-ТН-737.pdf укладений
19 липня 2021 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до п.2 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.14.1. розділу ХІV Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору, у зв’язку з збільшенням ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю,-не частіше ніж один раз на 90 (дев’яносто) днів з моменту підписання Договору.
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-737
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 85 599,30
UAH (в тому числі ПДВ 14 266,55 UAH)