Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Губки поролонові, Моп на швабру
Очікувана вартість
130,00 UAH
UA-2021-07-07-002475-b 5483af4ce5e54e929d2ad94f5dcc4c76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сьомченко Юлія

380614143221 vkomitetorichiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОРІХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04593250
Місцезнаходження: 70500, Україна , Запорізька обл., Оріхів, вул. Шевченка, буд. 11
Контактна особа: Сьомченко Юлія
380614143221
vkomitetorichiv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Губки поролонові, Моп на швабру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Губки поролонові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, Оріхів, вул. Шевченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
Моп на швабру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, Оріхів, вул. Шевченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар здійснюється на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) днів після отримання товару Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

07 липня 2021 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хелемендик Сергій Валерійович
#3252813235
Переможець 130,00
UAH
07 липня 2021 13:23

Документи

07 липня 2021 13:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 13:24
№44 від 06.07.2021.pdf укладений
07 липня 2021 13:24