Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення періодичного медичного огляду за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги.
Очікувана вартість
3 527,19 UAH
UA-2021-07-06-009160-c 1e961260f1e84c21b804a59121b93a38
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бойко

+380671470819 boiko135sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №135 "КРАПЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36599736
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83
Контактна особа: Вікторія Бойко
+380671470819
boiko135sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Послуги з проведення періодичного медичного огляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Огляд лікаря терапевта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Огляд дерматовенеролога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Огляд лікаря гінеколога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Аналіз крові на RW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Флюорографія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  15 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

06 липня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4 М. МАРІУПОЛЯ"
#37885278
Переможець 3 527,19
UAH
06 липня 2021 16:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:50
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:02
Доп.угода№4.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 13:57
Доп.угода №3.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 13:45
Доп.угода №2.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 10:45
img20211126_09273077.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 10:44
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 16:15
договір медогляд.pdf укладений
06 липня 2021 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з призначенням на посаду директора Сапліну Н.В., згідно розпорядження міського голови від 03.11.2021 №1099ос, викласти Преамбулу договору в наступній редакції: 1.1. Преамбула: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги№4 м. Маріуполя " в особі директора Сапліної Н.В., що діє на підставі Статуту, надалі "Виконавець", з однієї сторони та Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №135 "Краплинка" Маріупольської міської ради Донецької області, в особі завідувача Бойко В.В., що діє на підставі Статуту, з другої сторони та Комунальний заклад департаменту освіти міської ради- Централізована бухгалтерія департаменту освіти, надалі- "Платник" в особі начальника Ширалієвої Л.Ю.,що діє на підставі Статуту, з третьої сторони(в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо - "Сторона"), уклали цю додаткову угоду про нижченаведене: 2. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 793,05грн (Сімсот дев'яносто три грн.05 коп) без ПДВ. 3. Викласти у наступній редакції п.3.3 договору №126 від 06.07.2021 року "Замовник сплачує Виконавцю вартість послуг у сумі 2734,14 ( Дві тисячі сімсот тридцять чотири грн.14 коп) без ПДВ, згідно Калькуляції (Додаток №1), яка є невід'ємною частиною цього договору).
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди визнати додаткову угоду №1 від 25.11.2021року по договору №126 від 06.07.2021 року нікчемною. 2. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною договору № 126 від 06.07.2021 року. 3.Дану додаткову угоду складено у трьох примірниках української мовою, при цьому примірники мають однакову юридичну силу
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з призначенням на посаду директора Сапліну Н.В., згідно розпорядження міського голови від 03.11.2021 №1099ос, викласти Преамбулу договору в наступній редакції: 1.1. Преамбула: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги№4 м. Маріуполя " в особі директора Сапліної Н.В., що діє на підставі Статуту, надалі "Виконавець", з однієї сторони та Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №135 "Краплинка" Маріупольської міської ради Донецької області, в особі завідувача Бойко В.В., що діє на підставі Статуту, з другої сторони та Комунальний заклад департаменту освіти міської ради- Централізована бухгалтерія департаменту освіти, надалі- "Платник" в особі начальника Ширалієвої Л.Ю.,що діє на підставі Статуту, з третьої сторони(в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо - "Сторона") 2. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її представниками Сторін і діє до повного виконання зобов'язань усіма сторонами по Договору №126 від 06.07.2021 року. 3. Дана додаткова угода є нвід'ємною частиною договору №126 від 06.07.2021 року. 4. Інші пункти договору залишаються незмінними 5. Дану додаткову угоду складено у трьох примірниках українською мовою , при цьому примірники мають однакову юридичну силу
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 793,05грн (Сімсот дев'яносто три грн.05 коп) без ПДВ. 2. Викласти у наступній редакції п.3.3 договору №126 від 06.07.2021 року "Замовник сплачує Виконавцю вартість послуг у сумі 2734,14 (Дві тисячі сімсот тридцять чотири грн.14 коп) без ПДВ, згідно Калькуляції (Додаток №1), яка є невід'ємною частиною цього договору). 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її представниками Сторін і діє до повного виконання зобов'язань усіма сторонами по Договору №126 від 06.07.2021 року. 4. Дана додаткова угода є нвід'ємною частиною договору №126 від 06.07.2021 року. 5. Інші пункти договору залишаються незмінними 6. Дану додаткову угоду складено у трьох примірниках українською мовою, при цьому примірники мають однакову юридичну силу
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 734,14
UAH