Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водолазне обстеження дна акваторії підводної частини пляжу
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-07-06-008309-c 04750ff3c50c48e4b3a9e475fdd2e42f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Юрій Сергійович

+380485149100 123o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380270
Місцезнаходження: 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник, Овідіопольський р-н, Одеська обл.
Контактна особа: Ляшенко Юрій Сергійович
+380485149100
123o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2021 15:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98360000-4: Послуги у сфері морських перевезень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Водолазне обстеження дна акваторії підводної частини пляжу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67842, Україна, Одеська область, с. Дальник, вул.Дружби,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98360000-4 — Послуги у сфері морських перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 10:54
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-06-008309-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "УКРРЯТВОД", Код ЄДРПОУ:38824153
Дата подання: 12 липня 2021 17:31
Відповідность тендерної документації.
Доброго дня! в ТД в частині Договір є посилання на наказ МНС України № 1214 від 24.09.2012р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 жовтня 2012р. за № 1739/22051. Зазначаємо, що цей наказ втратив чинність чотири роки тому, шкода, що замовник цього не знає. На сьогодення діє Наказ МВС УКРАЇНИ від 10.04.2017р. №301 "Про затвердження Правил охорони життя людей на водних обєктах України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.05.2017р. за №566/330434. Вимагаємо привести умови Договору у відповідність з цим наказом. У розділі "Технічні вимоги до предмету закупівлі" є посилання на "Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, що необхідно надати послуги з обстеження дна акваторії з метою виявлення предметів, ПРОВЕДЕННЮ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДНОПОГЛИБЛЕННЯ і далі за текстом. Вимагаємо цю вимогу скасувати так як вона суперечить Наказу МВС України №301 від 10.04.2017р., Вимагаємо п. "Термін надання послуг: травень 2021р." змінити на реальний (травень минув). Відповідно пп. 4.1., 4.2., 5., 5.1., 5.2., 5.3.,5.4., 5.5., 6 - скасувати як таки, що не мають жодного відношення до пляжу, суперечать Наказу №301. Вимагаємо скасувати вимогу, що якість послуг повинна відповідати .... НД 31.3.002-2003 "Інструкція зс інженерного обстеження та паспортизації портових гідротехнічних споруд (ГТС). Якість послуг повинна відповідати вимогам Наказу МВС УКРАЇНИ №301 від 10.04.2017р. Вимагаємо скасувати надання зайвих документів, таких як АКТ ДОПУСКУ (на пляж вхід вільний) та НАРЯД -ДОПУСКУ, складаєтся при обстеженні ГТС, а не пляжів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2021 14:56
Замовник не будє відхиляти пропозиції , що не містять документів, які не передбачені чинним законодавством, про те додаткові документи повинні бути у складі пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-07-06-008309-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД", Код ЄДРПОУ:38824153
Дата подання: 20 липня 2021 12:14
ВИМОГА
Шановний Замовнику!

Ретельно ознайомившись із Протоколом 16.07.2021 розгляду тендерної пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «УКРРЯТВОД», першої визначеної за аукціоном найбільш економічно вигідної (далі - Протокол), Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «УКРРЯТВОД» (далі – Учасник). Однак, у Учасника є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до Протоколу підставою для відхилення було наступне:
1. Усі сторінки довідок довільної форми (в тому числі, примірні зразки яких надаються у Оголошенні), які складаються з декількох сторінок та подаються у складі пропозиції повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) - Учасником виконано данну вимогу накладено малюнки. По-перше, Протокол містить низку протирічь, якщо у протоколі зазначено, що Учасником було виконано вимогу, то як це може бути підставою для відхилення?! По-друге, питання встановлення наявності або відсутності ознак підробки документів тощо не відноситься до повноважень Замовника.
По-третє, Оголошення не містило окремих вимог щодо оформлення та способу підписання документів пропозиції.
2. оригінал або копія особистої книжки водолаза з щорічною відміткою; медичної книжки з висновком водолазно-медичної комісії з щорічною відміткою, оригінал протоколу з щорічною перевіркою знань (ВКК), відповідно до кожного з видів робіт, необхідних для надання послуг. У разі закінчення строку дії вищезазначених документів у період проведення процедури закупівлі або протягом строку дії договору, до Довідки має бути надано додатково гарантійний лист від Учасника щодо подовження строку дії вищенаведених документів. Довідка не містить інформації які саме документи будуть з подовженим терміном.
Звертаємо Вашу увагу, що надання гарантійного листа від Учасника щодо подовження строку дії вищенаведених документів вимагалося у випадку закінчення строку дії вищезазначених документів у період проведення процедури закупівлі або протягом строку дії договору. Учасником було подано документи, які є чинними, як на момент проведення процедури закупівлі, так і на весь строк дії договору. Тому у учасника взагалі не було обов’язку щодо надання такого листа. Одночасно зазначаємо, що документи, надання яких НЕ вимагалося у складі пропозиції НЕ можуть бути підставою відхилення пропозиції Учасника.
3. Виконавець повинен оформити «Акт допуску» згідно зразка (Додаток 2- 2), а також при виконанні робіт підвищеної небезпеки згідно зразка У складі пропозиції данні документи відсутні. (Додаток № 3-3). До «Наряду-допуску» додати: копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; - копії протоколів перевірки знань робітників, які виконують роботи підвищеної небезпеки. 9. Додатки: 9.1. Додаток 2-2 Зразок «Акту-допуску» 9.2 . Додаток 2-3 До технічних вимог. У складі пропозиції данні документи відсутні.
Доводимо до Вашого відома, що зазначені Вами у Протоколі документи, має надавати ВИКОНАВЕЦЬ. Відповідно до п. 37 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Так, відповідно до п. 1 ч.2 Ст. 11 Цивільного кодексу України, виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Із системного аналізу норм чинного законодавства, можна прийти до висновку, що статус Виконавця, учасник процедури закупівлі набуває лише у випадку укладення договору з замовником. Враховуючи викладене, в Учасника не було обов’язку щодо надання у складі пропозиції зазначених Вами у Протоколі документів, оскільки їх надання вимагається лише після підписання договору з учасником.
Отже, пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам, що встановлені оголошенням. Аналізуючи невідповідності, що були зазначені у протоколі відхилення та пропозицію Учасника НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «УКРРЯТВОД», жодна із зазначених підстав не знаходить свого підтвердження у правовому полі.
Открім того, доводимо до Вашого відома, що Замовником було оприлюднено закупівлю, без урахування вимог спеціального законодавства, з урахуванням особливостей предмету закупівлі, не враховано «Правила охорони життя людей на водних об’єктах України» затверджені Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 10.04.2017 № 301(Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04 травня 2017 р. за № 566/30434), які є обов'язковими для підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також для громадян України, іноземців і осіб без громадянства. А зазначені в Оголошенні та договорі нормативно-правові документи, такі як «Правила охорони життя людей на водних об'єктах України», затверджені Наказом МНС України від 03.12.2001 року №272, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 01.02.02 р. за №95/6383 (у редакції наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 24.09.2012р № 1214 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 жовтня 2012р. за № 1739/22051) втратили чинність від 30.05.2017, підстава - z0566-17.

Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування рішення про відхилення пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЯТУВАЛЬНО-ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «УКРРЯТВОД» затвердженого Протоколом.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.








































Шановний Замовнику!
Детально ознайомившись з документами, що подані у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" виявило невідповідності, що суперечать вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
1. Відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося: «Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: – Довідку в довільній формі про наявність договору щодо надання аналогічних послуг, із зазначенням найменування ЄДР ЮО або ФОП та адреси замовників, предмету договору, номеру та дати договору, стану виконання зобов’язань за даним договором. - Відгук у довільній формі від виконавців договорів зазначених в Довідці щодо надання аналогічних послуг.»
Так, на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник-переможець ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" (далі - Переможець) надає Довідку Вих.182 від 13.04.2021р. (файл «Довідка досвід.pdf») в якій зазначено про досвід виконання аналогічного договору з ТОВ «Агро Транзит Інвест», та усупереч вимогам ТД у складі пропозиції Переможця відсутній відгук від ТОВ «Агро Транзит Інвест», що виступав контрагентом у зазначеному договорі. Окрім того, у складі прозиції відсутній відгук від ТОВ «Смарт-Мерітайм-Груп» щодо виконання Договору №211/20-066 від 24.07.2020р. Разом з тим, відгук, що надано від ТОВ «Кам’янський термінал» не містить дати та номеру договору, що унеможливлює ідентифікацію договору та не може бути належним підтвердженням успішного виконання аналогічного договору. Враховуючи викладене, пропозиція ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.1 ч.1 Ст. 31 Закону.
Окрім того, відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником вимагалося: «Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати – Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначити в листі тип, марку спеціалізованого обладнання, його кількість, технічний стан». Однак, Переможцем у складі пропозиції було надано Довідку Вих.180 від 13.04.2021р. (файл «Довідка обладнання.pdf») в якій відсутня інформація про тип обладнання (позиції 4,6-16,45) та марку обладнання (позиції 1,17,18, 25,32,30,29, 36,37,44,46), що не відповідає вимогам ТД Замовника.
2. Згідно з інформацією, що була подана у складі пропозиції Переможця розмір статутного . . капіталу ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" складає 113160,00 (сто тринадцять тисяч сто шістдесят) гривень 00 коп. Проте, відповідно до інформації, що розміщена у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, розмір статутного капіталу складає 189760,00 (сто вісімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят) грн. 00 коп. Вищевикладене свідчить про недостовірність наданої ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" інформації, а пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 Ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Виходячи з положень п.9 ч.1 Ст.17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Відповідно до інформації з відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "ВІМАР ОФФШОР" – відсутня. Отже, пропозиція Переможця має бути відхилена на підставі абз.1 п.1 ч.1 Ст. 31 Закону.
Принагідно слід зазначити, що під час детального ознайомлення з ходом процедури та підставами відхилення інших учасників, нами було виявлено дискримінаційний підхід Замовника до оцінки та розгляду тендерних пропозицій, що порушує принципи публічних закупівель викладені у Ст. 5 Закону. Така позиція Учасника Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" підтверджується діями Замовника в частині відхилення пропозиції ТОВ "ІНІЯ" саме, через відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Однак, відстутність такої інформації у іншого учасника, не завадила Замовнику прийняти протиправне рішення.
Учасник Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" приходить до висновку, що в діях Замовника наявні ознаки ГРУБИХ порушень принципів та норм, що закріплені Законом України «Про публічні закупівлі», застосовано дискримінаційний підхід, необ’єктивно та упереджено визначено переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ВІМАР ОФФШОР", оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІМАР ОФФШОР» від 11.05.2021 (далі - Протокол). Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Разом з тим, Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" має намір повідомити, про порушення, що були виявлені в частині розробки та оприлюднення ТД. Так, Замовником було оприлюднено ТД, без урахування вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»), а також під час підготовки тендерної документації не було застосовано вимоги спеціального законодавства, з урахуванням особливостей предмету закупівлі, не враховано «Правила охорони життя людей на водних об’єктах України» затверджені Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 10.04.2017 № 301, які є обов'язковими для підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також для громадян України, іноземців і осіб без громадянства.
Шановний Замовнику! Зауважуємо, що наразі у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, Держаудитслужба, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 5 частини 2 статті 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Предметом аналізу будуть наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу буде проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Учасників, протоколи засідання тендерного комітету; повідомлення про намір укласти договір. Результат моніторингу буде викладено у Висновку, що оприлюднюється керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Достатньо проаналізувавши наявні документи, що вказують на протиправні дії з Вашого боку, слід усвідомлювати негативні наслідки, які тягне за собою порушення законодавства в частині виконання бюджетних програм та використання бюджетних коштів. Отже, звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства та спрямовані привести до перемоги ТОВ "ВІМАР ОФФШОР". Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД" 117 200,00
UAH з ПДВ
117 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2021 18:10
Електронний підпис
15 липня 2021 17:02
Електронний підпис
15 липня 2021 17:00
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2021 17:00
Статут.pdf
15 липня 2021 17:00
ПРОТОКОЛ ВКК 2021 (1).pdf
15 липня 2021 17:00
Мед.кн. Бондар арк.60-77.pdf
15 липня 2021 17:00
Мед.кн. Бондар арк.40-59.pdf
15 липня 2021 17:00
Довідка про платника.pdf
15 липня 2021 17:00
Довідка МТБ.pdf
15 липня 2021 17:00
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Науково-виробниче підприємство "Рятувально-водолазна служба громадської організації "УКРРЯТВОД"
#38824153
Відхилено 117 200,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 09:48

Документи

16 липня 2021 09:48
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій