Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №164 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61183, вул. Метробудівників, 18, м. Харків)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2021-07-06-004798-b 7618876fa88e4cf984d6c161a615f8b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оробінський Ігор Сергійович

380577252488 ruo20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Оробінський Ігор Сергійович
380577252488
ruo20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2021 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 5 500,00 грн (П’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп) (не більше 0,5% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172; 10.1. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №164 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61183, вул. Метробудівників, 18, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61183, Україна, Харківська область, Харків, вул. Метробудівників, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 5 500,00 грн (П’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп) (не більше 0,5% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172; 10.1. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 5500 UAH
06 липня 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 16:44
Інформація (ремонт 164).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТІСТ" 1 099 980,00
UAH з ПДВ
1 099 980,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 липня 2021 14:15
Електронний підпис
14 липня 2021 14:15
10. ліцен.pdf
14 липня 2021 14:15
8 Статут.pdf
14 липня 2021 14:15
3 договір.pdf
14 липня 2021 14:15
205734_Г_2454_5 500.zip
14 липня 2021 14:15
13. довідки.pdf
14 липня 2021 14:14
1 договір 416.pdf
14 липня 2021 14:14
6Наказ Илющ.pdf
14 липня 2021 14:14
12 Накази кадри.pdf
14 липня 2021 14:14
11обладнання.pdf
14 липня 2021 14:14
Dovirenist_Nazarenko.zip
14 липня 2021 14:14
Bank_licenzia.zip
14 липня 2021 14:14
5 Лист - відгук.PDF
14 липня 2021 14:14
7 Протокол зборів_001.pdf
14 липня 2021 14:14
4. Штатное_Солтист.pdf
14 липня 2021 14:14
2 договір 149.pdf
14 липня 2021 14:14
Nakaz.zip
14 липня 2021 14:14
Договор 2454.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛТІСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТІСТ"
#42510612
Переможець 1 099 980,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 16:57

Документи

15 липня 2021 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2021 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТІСТ"
#42510612
1 099 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2021 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 09:03
ду 1 до 172-21.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 09:02
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 15:44
Дог 172-21 ремонт 164.pdf укладений
26 липня 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 5.1 Договору - строки виконання робіт до 30.11.2021
Номер договору про закупівлю: 172-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 099 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 183 330,00 UAH)