Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Касові стрічки згідно ДК021:2015- 30192350-9 Касова стрічка)
Очікувана вартість
300,00 UAH
UA-2021-07-06-000600-a cd25ea882d2c4a268bc156afd6c4ed46
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Наталія Олександрівна

+380666292580 svtlik@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сватівська районна державна лікарня ветеринарної медицини
Код ЄДРПОУ: 00710279
Місцезнаходження: 92603, Україна , Луганська обл., СВАТОВЕ, вул. Ветеринарна, буд.10
Контактна особа: Орлова Наталія Олександрівна
+380666292580
svtlik@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Касові стрічки згідно ДК021:2015- 30192350-9 Касова стрічка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Ціна за одиницю: 5UAH без ПДВ
Касова стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Україна, Луганська область, м. Сватове, вул. Ветеринарна, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату за отриманий товар, згідно накладної, шляхом перерахування належної до сплати суми на поточний рахунок Продавця протягом 7 (семи) банківських днів після отримання товару. Розрахунок за отриманий товар проводиться на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

06 липня 2021 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМП "ПРИНТ"
#21775900
Переможець 300,00
UAH
06 липня 2021 10:25

Документи

06 липня 2021 10:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 10:27
дог 81.PDF укладений
06 липня 2021 10:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Касова стрічка 60 штуки 5,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 300,00
UAH