Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Monitors - 30231310-3
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Наталя Бабієнко +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Дмитро Каран +3800442301908 Dmytro.Karan@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Natalia Babiienko +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Дмитро Каран +3800442301908 Dmytro.Karan@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 6 830 356,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП. Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Publication date: | 05 липня 2021 18:27 |
Enquiries until: | 26 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 серпня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 6 830 356 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,95 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корп. 34, м. Київ, 02232.
Строк поставки товарів: не більше 120 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02232.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 120 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 18:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 18:27 |
Додаток 8 _Проєкт_договору_Монітори.docx | |
05 липня 2021 18:27 |
Тендерна документація_Монітори__.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п. 4 специфікації, Тендерною документацією вимагається: «У комплекті з монітором має бути інтерфейсний кабель HDMI v2.0 довжиною не менше 1,8 м або інтерфейсний кабель DisplayPort з перехідником Display port для підключення до HDMI у комплекті.». Відповідно до правил підготовки тендерних пропозицій, учасник мав зазначити в таблиці відповідності вичерпний перелік технічних характеристик обладнання та його комплектацію.
Натомість учасник у своїй тендерній пропозиції, в документі «Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації» у стовпчику «Найменування (модель) товару, виробник, код товару виробника (у разі наявності), опис товару, технічні, якісні характеристики, що пропонується учасником» не зазначив:
- інформацію про наявність інтерфейсних кабелів у комплекті з монітором;
- не надав інформацію про довжину інтерфейсних кабелів;
- не надав інформацію про версію інтерфейсу кабелю HDMI (документацією вимагається версія 2.0, що критично важливо для цього монітору).
При цьому, на сайті виробника товару, компанії Самсунг (https://www.samsung.com/ua/monitors/gaming/qled-gaming-monitor-with-dual-qhd-resolution-49-inch-lc49rg90ssixci/#specs) також відсутня інформація про характеристики інтерфейсних кабелів, які входять у комплект з монітором, що не дозволило Замовнику підтвердити відсутню інформацію через сайт виробника за посиланням.
Пропонуємо у майбутньому більш уважно ставитися до підготовки тендерних пропозицій.
Вимога відхилена.
Звертаємо увагу на наступне.
Учасник у своїй тендерній пропозиції має надати повний опис товару і технічних характеристик відповідно до вимог тендерної документації.
Замовник у першу чергу перевіряє наявність в тендерній пропозиції учасника наявність такої інформації.
Учасник несе особисті зобов’язання щодо своєї тендерної пропозиції і, у разі перемоги, зобов’язаний виконати такі зобов’язання, у тому числі щодо комплектації товару, підписавши договір в якому одним із додатків є “Специфікація”, який складається на підставі документів учасника - переможця процедури закупівлі “Тендерна пропозиція” та “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”.
Якщо учасник допустив помилку в підготовці пропозицій і не надав необхідну інформацію, замовник може перевірити технічні параметри і комплектацію товару на сайті виробника товару.
Учасник ТОВ "СПАН" у своїй тендерній пропозиції щодо п. 4 специфікації не надав інформацію:
- про наявність інтерфейсних кабелів у комплекті з монітором;
- про довжину інтерфейсних кабелів;
- про версію інтерфейсу кабелю HDMI (документацією вимагається версія 2.0, що критично важливо для цього монітору).
Нажаль, на сайті виробника товару – компанії «Самсунг» не виявилось вичерпної інформації про технічні характеристики товару, тому Замовник вимушений був відхилити таку тендерну пропозицію.
Пропонуємо у майбутньому більш уважно ставитися до підготовки тендерних пропозицій.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-08-000019 ● d60349b7ee544839b5ecddd372d9fad0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 10:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2021 № 700
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.12.2021 № 700
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-07-05-010288-c 05.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 16:26:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Монітори - 30231310-3 (Monitors - 30231310-3)», за ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання, очікуваною вартістю 1 375 830,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-05-010288-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати «Тендерну пропозицію» переможця процедури закупівлі на виконання вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
2. У зв’язку з чим інформація, зазначена в додатку № 1 до договору від 06.09.2021 № 103588 «Специфікація» та в «Таблиці відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації» наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «Навігатор систем» відрізняється в частині найменування (моделі) товару: Impression ImViev та Impression ImView?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 17:07:52
Пояснення, згідно запиту Північного офісу Держаудитслужби (обл.)
Національний банк України, керуючись частиною 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), по закупівлі “Монітори - 30231310-3” код ДК 021:2015 – 30230000-0 “Комп’ютерне обладнання”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-05-010288-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 05.07.2021 року, на запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) (НАКАЗ 08.12.2021 № 700 Чернігів “Про початок моніторингу процедур закупівель”) надає пояснення (інформацію та документи):
1) надається документ “Тендерна пропозиція” переможця процедури закупівлі на виконання вимог пункту 5 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації;
2) інформація, зазначена в додатку № 1 до договору від 06.09.2021 № 103588 “Специфікація” та в “Таблиці відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації” наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ “Навігатор систем” відрізняється в частині найменування (моделі) товару: Impression ImViev та Impression ImView по причині технічної описки у назві товару. У зв’язку з цим, з ТОВ “Навігатор систем” укладено Додатковий договір №104300 від 20.12.2021, щодо усунення виявлених невідповідностей (додається).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-29 17:01:30
Аргументовані заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби (обл.)
Національний банк України, керуючись частиною 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), по закупівлі “Монітори - 30231310-3” код ДК 021:2015 – 30230000-0 “Комп’ютерне обладнання”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-05-010288-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 05.07.2021 року, надає аргументовані заперечення до висновку від 22.12.2021 року Північного офісу Держаудитслужби (обл.).
В оприлюдненому в електронній системі закупівель витягу з Переліку процедур закупівель, що є додатком до наказу №700 від 08.12.2021 “Про початок моніторингу процедур закупівель” зазначено що підставою для проведення моніторингу є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Однак в наказі не вказано, які саме ознаки порушень було виявлено і в чому вони полягають. Отже на нашу думку проведення моніторингу в даному випадку не є достатньо обґрунтованим.
У Висновку Північного офісу Держаудитслужби (обл.) зазначено, що “…в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок”.
Проте, зазначене не відповідає дійсності, оскільки в пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника зазначено, що “Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Опис та приклади формальних несуттєвих помилок:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Перелік формальних помилок:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.”
Таким чином, вказаний у тендерній документації Опис та приклади формальних несуттєвих помилок відповідає затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, містить як опис, так і приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Зокрема, в Тендерній документації міститься опис формальної помилки, який одночасно є прикладом формальної помилки, наприклад, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
Згідно п. 19 частини 2 статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” зазначено: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, Закон “Про публічні закупівлі” та Наказ МЕРТ №710 від 15.04.2020 не містить обов’язкової вимоги щодо зазначення прикладів по кожному пункту з переліку формальних помилок.
Таким чином, учасники процедури закупівлі мали достатньо інформації щодо прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, і наведене не завадило учасникам процедури закупівлі подати тендерні пропозиції, а Замовнику - здійснити їх розгляд та визначити переможців, та ніяк не вплинуло на кінцевий результат проведеної публічної закупівлі і не може бути підставою для застосування наслідків, які визначені у пункті 3 висновку Північного офісу Держаудитслужби (обл.) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-05-010288-c.
В частині зазначеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-05-010288-c порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вважаємо, що наявний в пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Перелік формальних помилок є одночасно і описом і прикладом формальних помилок, які можуть бути допущені учасниками при оформленні тендерної пропозиції, а тому висновок Північного офісу Держаудитслужби (обл.) про порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” не відповідає дійсності та є неправомірним. Чинне законодавство не містить обов’язкових вимог, як іншим чином можна навести приклади формальних помилок.
У Висновку Північного офісу Держаудитслужби (обл.) зазначено, що “…тендерна пропозиція ТОВ “Навігатор систем” не відповідала вимогам тендерної документації Замовника з огляду на наступне. ТОВ “Навігатор систем” у складі тендерної пропозиції надано документи “Таблиця відповідності.pdf” та “Діючі посилання.pdf” у яких зазначені посилання на Інтернет-ресурс виробника з описом технічних характеристик товару. Проте, крім технічних характеристик за даними посиланнями також зазначені ціни на відповідний товар”.
В частині зазначеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-05-010288-c порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” повідомляємо про таке.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Абзац перший частини третьої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації містить застереження оскільки оголошення за цією процедурою закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини 3 статті 10 Закону та враховуючи вимоги статті 28 Закону, у разі випадкового або навмисного завантаження в Систему учасником документів, які містять інформацію про запропоновані ціни, що будуть доступні для перегляду та оцінки на момент автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та згідно з частиною 1 статті 31 Закону відхиляється.
В даному пункті йде мова про оприлюднення на етапі оцінки відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі цін, які пропонуються учасником для участі саме у цій закупівлі.
На виконання вимоги тендерної документації учасник процедури закупівлі ТОВ “Навігатор систем” надав діюче посилання на Інтернет-ресурс виробника товару, запропонованого учасником, з описом технічних характеристик товару. У випадку з учасником ТОВ “Навігатор систем” цей учасник є виробником товару, запропонованого ним для позицій 1 і 2 специфікації (монітор Impression ImView I2403VH і монітор Impression ImView I2702VH), тому учасник надав посилання на свою сторінку в Інтернет (https://navigator.ua/solutions/education/), на якій розміщено технічні характеристики товарів виробництва ТОВ “Навігатор систем”. Окрім зазначених моніторів на цій сторінці розміщена інформація і про інші товари виробника (ТОВ “Навігатор систем”).
На нашу думку, висновок Північного офісу Держаудитслужби (обл.) про те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “НАВІГАТОР СИСТЕМ” мала бути відхилена, є нелогічним і не відповідає об’єктивним обставинам та вимогам тендерної документації та законодавства з таких причин.
По-перше, підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації є завантаження документів у систему, що містять інформацію про запропоновані ціни, що будуть доступні для перегляду та оцінки на момент автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Ні документ “Таблиця відповідності.pdf”, ні документ “Діючі посилання.pdf”, що були завантажені в електронну систему закупівель, не містять взагалі ніяких цін і стосуються лише підтвердження відповідності товару технічним характеристикам.
По-друге, ціни вказані за посиланнями, які було надано на підтвердження відповідності зазначені на офіційному сайті виробника для роздрібного продажу і не є конкретною пропозицією цін для участі саме у цій закупівлі. За вказаними посиланнями розміщені також опис і ціни на іншу продукцію, яка взагалі не була предметом закупівлі, але просто розміщена на одній інтернет сторінці сайту виробника.
Виробник не може і не зобов’язаний змінювати інтерфейс сайту, вносити зміни в інформацію що там розміщена для цілей участі у публічних закупівлях.
Враховуючи наведене вище, вважаємо висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-05-010288-c необґрунтованим, неправомірним та таким, що не відповідає фактичним обставинам, а виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, призведе до порушення таких принципів публічних закупівель як максимальна економія та ефективність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Висновок про результати моніторингу від 22.12.2021 року Північного офісу Держаудитслужби (обл.) по закупівлі “Монітори - 30231310-3” код ДК 021:2015 – 30230000-0 “Комп’ютерне обладнання”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-05-010288-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 05.07.2021 року, буде оскаржено Національним банком України в судовому порядку.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 06.01.2022 (лист № 18-0013/1026 від 06.01.2022) Національний банк України звернувся до Чернігівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-05-010288-c від 22.12.2021. |
Дата публікації: | 06 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 620/1120/22 |
Дата відкриття провадження: | 27 січня 2022 |
Документи:
02 лютого 2022 17:43
|
Електронний підпис |
06 січня 2022 16:37
|
Електронний підпис |
02 лютого 2022 16:54
|
620_1120_22.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СПАН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Українські спеціальні системи" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2021 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
6 284 592,00
UAH з ПДВ
|
6 151 102,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
6 680 000,00
UAH з ПДВ
|
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" |
6 735 953,00
UAH з ПДВ
|
6 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" #42893689 |
Переможець |
6 151 102,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2021 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 10:15
|
Додатковий договір_від 13.01.2022_Д_104532_ТОВ_НАВІГАТО_СИСТЕМ.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 19:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:52
|
Додатковий договір_від 20.12.2021_№ 104300_ТОВ_НАВІГАТО_СИСТЕМ.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 15:51
|
Договір від 06.09.2021 № 103588 ТОВ_НАВІГАТОР_СИСТЕМ.pdf | укладений |
07 вересня 2021 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 "Специфікація" до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 103588 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 104300 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 103588 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 104532 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |