Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-31710000-6 «Електронне обладнання» (Плата управління)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-07-05-009373-c 6ede0bc8cab74358a9b181f826b9794c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людвиг Крилюк

+380445967096 kryliuk.la@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Людвиг Крилюк
+380445967096
kryliuk.la@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2021 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015-31712300-3 Друковані плати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Плата управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2021
ДК 021:2015: 71317100-4 — Консультаційні послуги з питань попередження пожеж і вибухів та захисту від них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Продавцем Товару Покупцю у власність на підставі виставленого рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2021 16:43
Оголошення___.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2021 17:18
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та зважаючи на невірно вказаний код ДК в річному плані закупівель, необхідно відмінити спрощену закупівлю за ДК 021:2015-31710000-6 «Електронне обладнання» (плата управління)
Документи:
05 липня 2021 17:18
Електронний підпис
05 липня 2021 17:17
Протокол 153.pdf