Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних оповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження КНП ММР «Міська лікарня №5» за адресою: м.Миколаїв, просп. Богоявленський, 336. ДК 021:2015 «71320000-7 (71321000-4 Послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель)»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-07-05-008471-c e84f980245b7445ba15e5cf4cd622201
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380512640609 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380512640609
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2021 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 10:14
Початок аукціону: 20 липня 2021 11:26
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних оповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження КНП ММР «Міська лікарня №5» за адресою: місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 336
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок виконується замовником протягом 5 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання - передачі виконаних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 10:15
оголошення із змінами.doc
06 липня 2021 10:15
повідомлення про зміни.doc
05 липня 2021 16:02
оголошення.doc
05 липня 2021 16:02
Проект договору.docx
06 липня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 10:15
оголошення із змінами.doc
06 липня 2021 10:15
повідомлення про зміни.doc
05 липня 2021 16:02
оголошення.doc
05 липня 2021 16:02
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експерт
Дата подання: 05 липня 2021 21:12
Дата відповіді: 06 липня 2021 09:44
Доброго дня, Шановний Замовник! Відповідно до умов оголошення вами встановлена вимога про наявність у Учасника Експерта з технічного обстеження будівель і споруд для виконання необхідних робіт. Повідомляємо, що даний працівник є необхідним під час надання послуг з проектування пожежного водогону. Предметом вашої закупівлі заявлено проектування систем пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу а для виконання даного виду робіт необхідна наявність - інженера проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. Просимо видалити дискримінаційну вимогу про наявність експерта з технічного обстеження будівель і споруд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження, будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2021 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" 40 888,00
UAH з ПДВ
40 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сигнал - Союз 79 897,20
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 100 000,00
UAH з ПДВ
74 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 88 890,00
UAH з ПДВ
88 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2021 16:28
Електронний підпис
12 липня 2021 16:27
14. Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2021 10:09
Електронний підпис
16 липня 2021 10:08
Сертифікат Кір_янов.pdf
16 липня 2021 10:08
Пропозиція.pdf
16 липня 2021 10:08
Наказ_протокол.pdf
16 липня 2021 10:08
Довідка прцівники.pdf
16 липня 2021 10:08
Довідка досвід робіт.pdf
16 липня 2021 10:08
ДипломАксьонов.pdf
16 липня 2021 10:08
Диплом Колозенко.pdf
16 липня 2021 10:08
Витяг.pdf

Публічні документи

16 липня 2021 14:11
Електронний підпис
16 липня 2021 14:10
Тех вимоги.PDF
16 липня 2021 14:10
Свід-во, фах СС3.PDF
16 липня 2021 14:10
Свід-во платника ПДВ.PDF
16 липня 2021 14:10
Проект договору.PDF
16 липня 2021 14:10
Перс дані.PDF
16 липня 2021 14:10
Ліцензія.PDF
16 липня 2021 14:10
Кваліф серт фах СС2.PDF
16 липня 2021 14:10
Інформ довідка.PDF
16 липня 2021 14:10
Довідка ст. 17.PDF
16 липня 2021 14:10
Довідка працівники.PDF
16 липня 2021 14:10
Відгук Баштанка.pdf
16 липня 2021 14:10
Витяг ПДВ.PDF
16 липня 2021 14:10
Витяг ЄДРПОУ.PDF
16 липня 2021 14:10
1Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"

ТОВ Сигнал - Союз

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"
#40220120
Переможець 40 888,00
UAH з ПДВ
21 липня 2021 16:15

Документи

21 липня 2021 16:15
Електронний підпис
21 липня 2021 16:13
Протокол 403.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2021 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"
#40220120
40 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2021 16:15
Електронний підпис
21 липня 2021 16:13
Протокол 403.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 14:23
додаток 1.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 09:56
Договір 20-р.pdf укладений
06 серпня 2021 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку з надходженням заяви представника Виконавця про наявність обставин, що перешкоджають виконання умов Договору в строк, сторони домовились викласти п.1.3 Розділу 1 Договору в наступній редакції: 1.3.Строк виконання робіт за цим Договором 60 календарних днів з моменту підписання цього Договору за умови надання Замовником усіх вихідних даних. 2.У зв'язку зі зміною строків надання робіт п1.3. Розділу 1 Договору затвердити календарний графік виконання робіт в новій редакції (Додаток №1 до Додаткової угоди додається).
Номер договору про закупівлю: 20-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 814,66 UAH)