Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
44 984,16 UAH
UA-2021-07-05-007441-c 03fffb0b9f9e4a67a4ad61b29b415519
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Тютькова

+380684100391
+380567428348
+380999405658
ludtjut@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02741404
Вебсайт: https://adm.dp.gov.ua/dniprooda/pro-oda/departamenti-ta-upravlinnya/departament-ekonomichnogo-rozvitku
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Олександра Поля, 1
Контактна особа: Людмила Тютькова
+380684100391, +380567428348, +380999405658
ludtjut@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
468 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку HP Premium, А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 липня 2021 08:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
13 липня 2021 08:00
Електронний підпис
13 липня 2021 07:59
Протокол №5.pdf