Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо, бензин А-95
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2021-07-05-001215-c ● 52de58837107403ea1da63c213d635ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057468 |
Вебсайт: | http://myrgorod.pl.ua |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, вул.Незалежності,17 |
Контактна особа: |
Візір Людмила Сергіївна +380535555034 visir_l@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, м.Миргород, АЗС Учасника на території міста Миргород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
8000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, м.Миргород, АЗС Учасника на території міста Миргород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2021 09:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2021 09:18 |
Зміни в тендерну документацію.docx | |
06 липня 2021 09:18 |
Додаток 4 договір.docx | |
06 липня 2021 09:18 |
Тендерна документація_Паливо (нова редакція).docx | |
05 липня 2021 09:57 |
Додаток 4 договір.docx | |
05 липня 2021 09:57 |
Тендерна документація_Паливо.docx |
06 липня 2021 09:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 липня 2021 09:18 |
Зміни в тендерну документацію.docx
|
|||
06 липня 2021 09:18 |
Додаток 4 договір.docx
|
|||
06 липня 2021 09:18 |
Тендерна документація_Паливо (нова редакція).docx
|
|||
05 липня 2021 09:57 |
Додаток 4 договір.docx
|
|||
05 липня 2021 09:57 |
Тендерна документація_Паливо.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-05-001215-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА 1988", Код ЄДРПОУ:43895048
Дата подання: 05 липня 2021 16:03
Вимога щодо умов тендерної документації
Пунктом 3 Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлена вимога до Учасників, а саме: Учасник є емітентом талонів.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, та такою, що суперечить іншим встановленим вимогам до предмету закупівлі.
Так, відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України від 09.12.2020р. за № 17-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про захист економічної конкуренції», визначено, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Замовник, встановивши вимогу, що Учасник є емітентом талонів, тим самим необґрунтовано звужує коло потенційних учасників даної закупівлі, оскільки забезпечити належне виконання Договору про закупівлю спроможні й суб’єкти господарювання, які не є емітентами талонів. Крім того, водночас, Замовник встановлює можливість здійснення заправки на АЗС постачальника (власних, орендованих або АЗС партнерів), а суб’єкти господарювання, які не мають власних АЗС, а здійснюють свою діяльність через партнерські АЗС на підставі партнерських договорів, фактично не мають можливості взяти участь у даній закупівлі, оскільки здійснюють продаж талонів не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера, і в свою чергу, мають можливість належним чином поставити товар та виконати умови Договору про закупівлю.
Враховуючи наведене, встановлена Замовником безумовна вимога, що учасник повинен бути емітентом талонів, порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ( добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій).
На підставі вище викладеного, з метою дотримання основних принципів публічних закупівель, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити з пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації вимогу, що Учасник є емітентом талонів.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, та такою, що суперечить іншим встановленим вимогам до предмету закупівлі.
Так, відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України від 09.12.2020р. за № 17-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про захист економічної конкуренції», визначено, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Замовник, встановивши вимогу, що Учасник є емітентом талонів, тим самим необґрунтовано звужує коло потенційних учасників даної закупівлі, оскільки забезпечити належне виконання Договору про закупівлю спроможні й суб’єкти господарювання, які не є емітентами талонів. Крім того, водночас, Замовник встановлює можливість здійснення заправки на АЗС постачальника (власних, орендованих або АЗС партнерів), а суб’єкти господарювання, які не мають власних АЗС, а здійснюють свою діяльність через партнерські АЗС на підставі партнерських договорів, фактично не мають можливості взяти участь у даній закупівлі, оскільки здійснюють продаж талонів не власної торгової марки, а торгової марки мережі АЗС партнера, і в свою чергу, мають можливість належним чином поставити товар та виконати умови Договору про закупівлю.
Враховуючи наведене, встановлена Замовником безумовна вимога, що учасник повинен бути емітентом талонів, порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ( добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій).
На підставі вище викладеного, з метою дотримання основних принципів публічних закупівель, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити з пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації вимогу, що Учасник є емітентом талонів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2021 09:26
На Вашу вимогу внесено зміни в тендерну документацію , виключивши з пункту 3 Додатку 2 тендерної документації вимогу "Учасник є емітентом талонів".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА 1988" |
281 820,00
UAH з ПДВ
|
281 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
291 500,00
UAH з ПДВ
|
291 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" |
309 790,00
UAH з ПДВ
|
309 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА 1988" #43895048 |
Переможець |
281 820,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:44
|
Додаткова угода пальне.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 10:52
|
довідка коливання цін.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:48
|
додаткова угода бензин.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 11:17
|
Договір.pdf | укладений |
10 серпня 2021 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з коливанням цін на ринку пального виникла необхідність збільшення ціни за одиницю товару (дов.про колив.цін №24.14-05/780 від 19.11.21) |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |