Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджа, обслуговування картриджа, заміна магнітного вала, заміна дозуючого леза, заправка картриджа
Очікувана вартість
759,00 UAH
UA-2021-07-05-001013-a f991524b55be4318b4f4f61d7fb00316
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметюх Ольга

+380504381007 policlinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 20122722
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, 43010, Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А
Контактна особа: Сметюх Ольга
+380504381007
policlinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  09 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт.
Обслуговування картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  09 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт.
Заміна магнітного вала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  09 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт.
Заміна дозуючого леза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  09 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 шт.
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  09 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 липня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сєрков Сергій Анатолійович
#2915406130
Переможець 759,00
UAH
05 липня 2021 11:56

Документи

05 липня 2021 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:07
Договір 99.pdf укладений
05 липня 2021 12:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 1 шт. 105,00
UAH
Обслуговування картриджа 1 шт. 79,00
UAH
Заміна магнітного вала 1 шт. 270,00
UAH
Заміна дозуючого леза 1 шт. 75,00
UAH
Заправка картриджа 2 шт. 115,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 759,00
UAH