Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Регенерація картріджа) (за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2021-07-04-000005-c ca77b39295d2458cba2e9d2351b8f04a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данько Іван Борисович

+380503082037 gum.viddil.2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43934704
Вебсайт: http://bilycka-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 39220, Україна , Полтавська обл., селище міського типу Білики, вул. Кобеляцька, будинок 53 А
Контактна особа: Данько Іван Борисович
+380503082037
gum.viddil.2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Регенерація картріджа) (за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 1000UAH без ПДВ
Регенерація картріджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39220, Україна, Полтавська область, смт. Білики, вул. Кобеляцька 53 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється на підставі акту надання послуг, встановленого Виконавцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 липня 2021 01:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горобій В.І.
#2234404790
Переможець 1 000,00
UAH
04 липня 2021 01:56

Документи

04 липня 2021 01:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2021 01:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Регенерація картріджа 5 шт 1 000,00
UAH