Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проекту по об’єкту: "Ремонтно- реставраційні роботи на будівлі – пам’ятці архітектури за адресою (м. Одеса, 2-й Куликовський пров.4), в якій розміщено КП "Одеський обласний лікарсько-фізкультурний диспансер ООР"
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2021-07-02-009066-c 6f7183914e754e1ebc6c5c558d330622
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148508 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148508
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2021 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2021 14:42
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проекту по об’єкту: "Ремонтно- реставраційні роботи на будівлі – пам’ятці архітектури за адресою (м. Одеса, 2-й Куликовський пров.4), в якій розміщено КП "Одеський обласний лікарсько-фізкультурний диспансер ООР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 2.4. Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до календарного графіку виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державного казначейства України відбуватиметься при надходженні коштів по даному об’єкту на реєстраційний рахунок Замовника. 2.5. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. 2.6. Замовник здійснює оплату виконаних робіт за умови наявності фінансування за відповідним бюджетним призначенням коштів на рахунку. 2.7. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Підряднику органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також у випадку затримки фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 16:24
Додаток 1 зі змінами.docx
07 липня 2021 16:24
зміни до Оголошення.doc
02 липня 2021 15:50
Додаток 2.pdf
02 липня 2021 15:50
Додаток 3.docx
02 липня 2021 15:50
Додаток 4.docx
02 липня 2021 15:50
Оголошення.doc
07 липня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 16:24
Додаток 1 зі змінами.docx
02 липня 2021 15:50
Додаток 1.docx
07 липня 2021 16:24
зміни до Оголошення.doc
02 липня 2021 15:50
Додаток 2.pdf
02 липня 2021 15:50
Додаток 3.docx
02 липня 2021 15:50
Додаток 4.docx
02 липня 2021 15:50
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт техничного огляду
Дата подання: 07 липня 2021 11:23
Дата відповіді: 07 липня 2021 16:12
Добрий день , скажіть будь ласка , у додатку 1 п.16 "Учасник повинен оглянути об’єкт замовника в період уточнень та на підтвердження цього надати в складі пропозиції «Акт технічного огляду» щодо обстеження об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи актової зали учбового корпусу «А» Одеської національної академії харчових технологій», розташованого за адресою: 65039, м. Одеса, Приморський район, вулиця Канатна, 112» (складений в довільній формі), за підписами представників замовника та учасника"- у нас "Ремонтно- реставраційні роботи на будівлі – пам’ятці архітектури за адресою (м. Одеса, 2-й Куликовський пров.4), в якій розміщено КП "Одеський обласний лікарсько-фізкультурний диспансер ООР" помилки не має?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Дякуємо за Вашу уважність, це механічна помилка, яку буде усунуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2021 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа підприємець тихонюк сергій анатолійович 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" 1 415 500,00
UAH з ПДВ
1 415 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2021 18:48
Електронний підпис
14 липня 2021 18:41
10 працівники.pdf
14 липня 2021 18:41
7 відповідність.pdf
14 липня 2021 18:41
5 витяг ЄДРПОУ.pdf
14 липня 2021 18:41
4 Проект договору.pdf
14 липня 2021 18:41
1 перелік.pdf
14 липня 2021 18:41
12,13,15 обладнання.pdf
14 липня 2021 18:41
11 ГАП.pdf
14 липня 2021 18:41
3 гарант.лист.pdf
14 липня 2021 18:41
Документи.pdf
14 липня 2021 18:41
2 пропоз.pdf
14 липня 2021 18:41
Акт огляду.pdf

Публічні документи

12 липня 2021 17:56
Електронний підпис
12 липня 2021 17:55
Обладнання.7z
12 липня 2021 17:55
6. Витяг ЄП(копія).pdf
12 липня 2021 17:55
Акт обстеження.pdf
12 липня 2021 17:55
Аналогічний договір.7z
12 липня 2021 17:55
Працівники.7z
12 липня 2021 17:55
14. Пропозиція.pdf
12 липня 2021 17:55
Технічні вимоги.pdf
12 липня 2021 17:55
Проект договору.pdf
12 липня 2021 17:55
Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фізична особа підприємець тихонюк сергій анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа підприємець тихонюк сергій анатолійович
#3085421735
Відхилено 1 320 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 12:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
#35931274
Переможець 1 415 500,00
UAH з ПДВ
20 липня 2021 13:29

Документи

20 липня 2021 12:43
Електронний підпис

Документи

20 липня 2021 13:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2021 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
#35931274
1 415 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2021 13:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 09:55
Договір №18 ДУ №1 від 26.10.2021.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 16:03
Договір №18 від 27.07.2021.PDF укладений
27 липня 2021 16:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 вересня 2021 12:35
488 172,26 UAH UA578201720344291030100005967
ДКБДГ Одеської ОДА
UA423282090000026006000001169
ТОВ "В.С. ПРОЕКТ"
Оплачений
28 жовтня 2021 10:49
927 327,74 UAH UA578201720344291030100005967
ДКБДГ Одеської ОДА
UA423282090000026006000001169
ТОВ "В.С. ПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.4.2 розділу 4 Договору 2. Внести зміни в Додаток №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 415 500,00
UAH