Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та поточний ремонт картриджів
Очікувана вартість
1 110,00 UAH
UA-2021-07-02-000742-c 3990b9d7167e4e9aa8d237e644e7ae66
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілля Брагунець

+380645232121 kiotzszn.oblasny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНИЙ КОМП'ЮТЕРНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
Код ЄДРПОУ: 25362448
Місцезнаходження: 93414, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ НОВІКОВА, будинок 15 - Б
Контактна особа: Ілля Брагунець
+380645232121
kiotzszn.oblasny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та поточний ремонт картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Заправка картриджа принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93414, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський 30/1, кімната 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 штуки
Заміна магнітного вала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93414, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський 30/1, кімната 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 штуки
Заміна дозуючого леза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93414, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський 30/1, кімната 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Заміна фотовала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93414, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський 30/1, кімната 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник проводить оплату з моменту підписання сторонами акту здачі-приймання наданих послугта рахунку на оплату. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 липня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОПІР-СЕРВІС"
#25356330
Переможець 1 110,00
UAH з ПДВ
02 липня 2021 09:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:55
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 09:24
6.pdf укладений
02 липня 2021 09:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 липня 2021 16:33
1 110,00 UAH UA528201720344260001000038162
Обласний КІОЦСЗН
UA543047950000026001053711719
ПП "Копiр-сервiс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 185,00 UAH)