Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33071141 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А |
Контактна особа: |
Ільніцький Роман Андрійович 0991203459 roman1260@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2021 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 623 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 235,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
39160000-1 - Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1.Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. 4.2.Замовник здійснює оплату товару не пізніше 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника. 4.3.У випадку затримки оплати Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату товару протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок, за умови можливості відтермінування платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати одержання товару. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 10:40 |
ТД ШКІЛЬНІ ПАРТИ (1).docx | |
02 липня 2021 10:40 |
ТД ШКІЛЬНІ ПАРТИ.docx.p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000008 ● a1cc50055eab4736abd47db8757cc3d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.09.2021
№ 502
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.09.2021 № 502.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-07-02-000710-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Номер:a1cc50055eab4736abd47db8757cc3d7 Ідентифікатор моніторингу:UA-M-2021-09-01-000008 Повідомляємо наступне - на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником підпунктом 2.1 пункту 1 розділу V тендерної документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Порядок № 710); п. 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Вимога щодо зазначення формальних помилок дотримана. - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник не визначив спосіб документального підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», які зазначені у підпункті 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Згідно п.5.2. Документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Додаток 2 (2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору – завірена копія аналогічного договору та/або посилання на закупівлю із завершеним договором (із можливістю ознайомитись із договором та звітом про виконаний договір), який виконаний Учасником без претензій з боку замовника. На підтвердження відсутності претензій з боку замовника надати лист-відгук замовника з інформацією про належне виконання договору.) вимогу по встановленню декількох обовязкових вимог відсутні. - За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Скуратівська О.В. не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, Додатком 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник при подачі своєї пропозиції повинен надати Сертифікати/паспорти якості на товар та свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та дозволена до використання в закладах освіти України. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Скуратівська О.В. відсутні сертифікати/паспорти якості на товар та свідоцтва про визнання відповідностей педагогічним вимогам, чим не дотримано вимогу Додатку 4 до тендерної документації. п.1.6. Документації передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. - Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Скуратівська О.В., як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер. Закупівля не може бути відмінена у звязку з її завершенням.
2021-09-13 13:59:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Скуратівська О.В. |
623 027,00
UAH з ПДВ
|
623 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАЩО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
623 500,00
UAH з ПДВ
|
623 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скуратівська О.В. #2976919307 |
Переможець |
623 027,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2021 12:17
|
Протокол №23-1ОП продовження до 60 днів.docx | укладений |
23 серпня 2021 12:16
|
Протокол №23-1ОП продовження до 60 днів.docx.p7s | укладений |
23 серпня 2021 12:16
|
договір 180 від 20.08.2021.pdf | укладений |
23 серпня 2021 12:16
|