Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул.І.Франка,156 у м. Львові.» (Коригування)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2021-07-01-009764-c 1f8bf20d2808418ba11c4b0b70e62286
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васьків

+0322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Ірина Васьків
+0322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2021 20:00
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг відповідно до Технічної специфікації
Термін виконання робіт до 31.08.2021 року
Строк дії договору до 31.12.2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул.І.Франка,156 у м. Львові.» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Чайковського 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за надані Роботи проводиться згідно оформленого акту приймання-здачі виконаних робіт протягом 7 банківських днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2021 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 17:56
Оголошення спрощена закупівля.docx
01 липня 2021 17:56
Додаток 2.docx
01 липня 2021 17:56
Додаток 5 (Проект договору).DOCX

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення завдання
Дата подання: 02 липня 2021 07:32
Дата відповіді: 06 липня 2021 13:55
Шановний Замовнику! Де можна ознайомитись з виготовленим проектом для коригування? Чи проект за данним об'єктом отримав експертний висновок? За всіма розділами проекту надайте технічні умови на мережі. Характеристику об'єкту: Генпплан,будівельний обєм. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Замовник повідомляє, що технічної специфікації, яка розміщенна у системі Prozorro достатньо для підготовки пропозиції Учасника. У той же час, надавати у відкритому доступі такі розрахунки у Замовника немає обовязку, а також відсутня технічна можливість через функціонал авторизованого майданчика для здійснення закупівель. Проте, Замовник надає право ознайомитись з цими розрахунками вживу за своєю адресою розташування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2021 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "РОМБ ІНК" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2021 17:16
Електронний підпис
12 липня 2021 17:16
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2021 17:16
Р.О.М.Б. стаття 17.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Р.О.М.Б. стаття 17.pdf
12 липня 2021 17:16
Проект договору.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Проект договору.pdf
12 липня 2021 17:16
про стан заборг..pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
про стан заборг..pdf
12 липня 2021 17:16
про стан заб.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
про стан заб.pdf
12 липня 2021 17:16
опис статут.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
опис статут.pdf
12 липня 2021 17:16
Ліцензія_РОМБ+.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Ліцензія_РОМБ+.pdf
12 липня 2021 17:16
Ліцензія_Р.О.М.Б..pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Ліцензія_Р.О.М.Б..pdf
12 липня 2021 17:16
Консорціум стаття 17.pdf
12 липня 2021 17:16
Завдання на роботи.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Завдання на роботи.pdf
12 липня 2021 17:16
Довідка МТБ.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Довідка МТБ.pdf
12 липня 2021 17:16
ГЛ Довкілля.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
ГЛ Довкілля.pdf
12 липня 2021 17:16
Відгук_ПАРУС.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
Відгук_ПАРУС.pdf
12 липня 2021 17:16
2 частина.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
2 частина.pdf
12 липня 2021 17:16
1. Частина 1.pdf.p7s
12 липня 2021 17:16
1. Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "РОМБ ІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНСОРЦІУМ "РОМБ ІНК"
#44244480
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 11:58

Документи

16 липня 2021 11:58
Електронний підпис
16 липня 2021 11:24
рішення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій