Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування повітряного транспорту (послуги із заправлення повітряного транспорту на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска)
Очікувана вартість
702 000,00 UAH
UA-2021-07-01-008342-c c019f6ae85084cd385695396036b99ac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Озерна Ірина

+380997304351 kla-nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Озерна Ірина
+380997304351
kla-nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до наказу Державної служби України «Про затвердження Правил сертифікації аеропортів» від 13.06.2006 року № 407 щодо необхідності обов'язкового проходження процедури сертифікації під час укладання договорів на аеропортове обслуговування, якою відповідно до п. 2.1.3. Правил сертифікації аеропортів засвідчується відповідність суб'єктів господарювання та їх послуг вимогам, установленим нормативно-правовими та нормативно-технічними документами, віднесення здійснення робіт з авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень до виду діяльності, які передбачає отримання Сертифікату відповідності згідно з Додатком 1 Правил сертифікації аеропортів, наявність Товариства з обмеженою відповідальністю "ПАЛИВНА ЗАПРАВНА КОМПАНІЯ "АВСТАР" (Аеродром Кіровоград) в офіційно оприлюдненому переліку суб’єктів господарювання, які мають Сертифікат відповідності на вид діяльності «Авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт» виданий Державною авіаційною службою до 21.11.2022 року, на сайті Державної авіаційної служби (https://avia.gov.ua/perelik-sub-yektiv-gospodaryuvannya-yaki-mayut-sertifikat-vidpovidnosti-na-vid-diyalnosti-aviapalivozabezpechennya-aviatsijnih-perevezen-i-robit/) станом на 15.06.2021 року, яким засвідчується право на здійснення діяльності із заправлення повітряних суден авіаційним паливом, в тому числі авіаційним паливом із вмістом противодокристалізаційної присадки, заправлення повітряних суден авіаційним бензином.
Зважаючи на вищенаведене, на 15.06.2021 року, ТОВ ПЗК «Австар» (код ЄДРПОУ 37441579) є єдиним вітчизняним уповноваженим надавачем послуг із заправлення паливом повітряних суден на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 16:12
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63730000-5: Послуги з обслуговування повітряного транспорту


Послуги з обслуговування повітряного транспорту (послуги із заправлення повітряного транспорту на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із заправлення повітряного транспорту на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, аеродром «Кіровоград» та ЗПМ Мала Виска
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63730000-5 — Послуги з обслуговування повітряного транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після надання послуги. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

01 липня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 16:10
290.pdf
01 липня 2021 16:10
повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛИВНА ЗАПРАВНА КОМПАНІЯ "АВСТАР"
#37441579
Переможець 702 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 16:12

Документи

01 липня 2021 16:12
Електронний підпис
01 липня 2021 16:11
290.pdf
01 липня 2021 16:11
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛИВНА ЗАПРАВНА КОМПАНІЯ "АВСТАР"
#37441579
702 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 16:12
Електронний підпис
01 липня 2021 16:11
290.pdf
01 липня 2021 16:11
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 09:05
44-21.pdf укладений
01 квітня 2022 08:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:29
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:28
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:25
ДУ 2 44-21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:21
ДУ 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 10:09
44-21.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 10:08
ДУ 1.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 10:08
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 09:01
44-21.pdf укладений
16 липня 2021 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до преамбули договору, а саме: слова «в особі начальника Чумака Олександра Олексійовича, який діє на підставі Положення «Льотна академія Національного авіаційного університету» та довіреності від 08.02.2018 року № 06.03/366» замінити на слова: «в особі в.о. начальника Юлдашева Сергія Олексійовича, який діє на підставі Положення «Льотна академія Національного авіаційного університету» та довіреності від 06.10.2021 року №06.03/3157». В розділі 10 слова «Чумак О.О.» замінити на слова «Юлдашев С.О.». Внести зміни до п.1.4. Договору, та викласти його у наступній редакції: “1.4. Паливо – авіаційний бензин AVGAS 100 LL ASTM D910, автомобільний бензин A-95 (ДСТУ 4839-2007), ТС-1, РТ, ДЖЕТ А-1 або їх суміші, що відповідає стандарту України (ГСТУ 320.00149943.011-99,ГСТУ 320.00149943.007-97, ДСТУ 4796:2007) або стандартам інших держав, з якими Україна уклала договори про взаємовизнання робіт по сертифікації, інші види авіаційного палива у передбаченого ДСТУ 3464-96 «Авіаційні палива, мастильні матеріали, технічні рідини» та ДСТУ 3437-96 «Нафта та нафтопродукти. Терміни та визначення». Сума договору після внесення змін: 702 000,00 (Сімсот дві тисячі гривень 00 копійок) гривень, в тому числі ПДВ – 117 000,00 (Сто сімнадцять тисяч грн. 00 коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - послуги із заправлення повітряного транспорту на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска – 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 44/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.) Сторони дійшли згоди зменшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 66 000,00 (Шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.) гривень, та складають 234 000,00 (Двісті тридцять чотири тисячі грн. 00 коп.) гривень. 2.) Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» ст.41, пункту 5, підпункт1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 468 000,00 (Чотириста шістдесят вісім тисяч грн. 00 коп.) гривень . Загальна сума договору складає 234 000,00 (Двісті тридцять чотири тисячі грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 234 000,00 (Двісті тридцять чотири тисячі грн. 00 коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - послуги із заправлення повітряного транспорту на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска – 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 44/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» статті 41, пункту 6 : «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» Сторони дійшли згоди подовжити термін дії договору до 31.03.2022 року. Сума договору після внесення змін: 234 000,00 (Двісті тридцять чотири тисячі грн. 00 коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - послуги із заправлення повітряного транспорту на території аеродрому Кіровоград та ЗПМ Мала Виска – 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 44/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 234 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 000,00 UAH)