Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вітальні листівки, ДК 021:2015 – 22320000-9 «Вітальні листівки»
Очікувана вартість
1 378,59 UAH
UA-2021-07-01-004573-b fb1c195b5ba74cd78ddf21e0377e9f9a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бірін Юлія Вікторівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Бірін Юлія Вікторівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22320000-9: Вітальні листівки


Номенклатурна позиція: листівка вітальна кат. А (ДК 021:2015 – 22320000-9 «Вітальні листівки»), листівка вітальна кат. "Престиж" (ДК 021:2015 – 22320000-9 «Вітальні листівки»). Строк поставки товару: протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня укладення договору. Місце поставки товару: вул. Маршала Тимошенка, 16, 04205, м. Київ. Кількість товару: 81 штука, в тому числі 2 найменування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 штуки
Вітальні листівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2021
ДК 021:2015: 22320000-9 — Вітальні листівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 липня 2021 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Герасименко Дарія Миколаївна
#2846010461
Переможець 1 378,59
UAH
01 липня 2021 17:17

Документи

01 липня 2021 17:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 17:20
Договір від 01.07.2021.pdf укладений
01 липня 2021 17:19