Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
145 391 761,00 UAH
UA-2021-07-01-003863-b ● 5a7d026bb56d43dc9f5be861c87d2cba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 13:50 |
Очікувана вартість: | 145 391 761,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 726 958,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 726 958,00 грн. (сімсот двадцять шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 726958 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); та відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 726 958,00 грн. (сімсот двадцять шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 726 958,00 грн. (сімсот двадцять шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток №4 до цього Договору) та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 30 календарних днів з дати їх підписання у разі надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 12:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 12:46 |
проєкт_договору зі змінами 13.08.21.docx | |
13 серпня 2021 12:45 |
Перелік змін від 13.08.2021.doc | |
13 серпня 2021 12:45 |
ТД тех нагляд Н-31 28+600 межа – зі змінами від 13.08.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-01-003863-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВИСОЧИН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2022818034
Дата подання: 08 липня 2021 17:23
Невідповідність вимог тендерної документації
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації з наступних питань:
1. Згідно з пунктом 3.5.1. Тендерної документації на закупівлю робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом з тим, у Додатку 2 до тендерної документації, який визначає вимоги до кваліфікації та досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, не міститься вимог до кількості та категорій фахівців, які залучатимуться Учасником до здійснення технічного нагляду.
При цьому, при орієнтовній довжині ділянки у 29,50 км, передбачено будівництво транспортних розв’язок у різних рівнях, та інших штучних споруд, включаючи естакаду, шляхопроводи, скотопрогони, шляхопроводи для проїзду сільськогосподарської техніки, водопропускні споруди. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, Замовник вимагає підтвердити наявністю кваліфікаційного персоналу лише одним інженером технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 ( Додаток 2 до тендерної документації). Прошу роз’яснити яким чином один фахівець зможе забезпечити якісне проведення технічного нагляду на ділянці у 29,50 км з урахуванням процесу безперервної укладки ЩМА.
З огляду на зазначене, Замовник повинен встановити чіткі вимоги до кількості персоналу Учасника та рівня його кваліфікації.
Враховуючи довжину ділянки та наявність штучних споруд, персонал Учасника повинен складатись щонайменше з таких фахівців:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво та має підтверджений досвід за професією не менше 3-х років - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) категорії «провідний» - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) І категорії – не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) І категорії – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ категорії – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник з кошторисної документації з досвідом перевірки актів виконаних робіт форми КБ-2в в частині відповідності вимогам кошторисного ціноутворення не менше 3-х років - не менше 2 осіб;
При цьому, учасник може залучити до надання послуг інших фахівців, ключових фахівців, зокрема, але не обмежуючись: юрисконсульт, лаборант, експерт будівельний і т. д.
Звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» замовники зобов'язані: доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Кваліфікаційні вимоги до відповідальних виконавців встановлені затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 р. № 26 зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців. При цьому для фахівців встановлено чотири кваліфікаційні рівні, які безпосередньо пов’язані з класами наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва.
При цьому, фахівці виключно категорії «провідний» мають право виконувати відповідні роботи щодо об’єктів будівництва, які належать до класу наслідків СС3 та нижчого класу наслідків, фахівці І категорії мають право виконувати відповідні роботи щодо об’єктів будівництва, які належать до класу наслідків СС2 та нижчого класу наслідків, фахівці ІІ категорії мають право виконувати відповідні роботи щодо об’єктів будівництва, які належать до класу наслідків СС1.
Звертаємо увагу, що порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури визначений положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651)
При цьому, згідно з пунктом 14 названого порядку виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників.
2. Враховуючи, що крім дороги будуються інженерні об’єкти, а саме: естакади та мости необхідно залучати відповідну кількість персоналу, а отже, повинні бути в наявності у Учасника мінімальна кількість автомобілей не менше 2 одиниць. Для здійснення інструментального контролю необхідно мати щонайменше - тахеометр, рулетку, курвіметр, склерометр. Для перевірки КБ-2в - програмний комплекс АВК-5 з пристроєм для друку. Для камеральної роботи - офісне приміщення, яке повинно бути укомплектовано комп’ютерами в кількості не менше 5 одиниць, принтерами та копіювальними апаратами.
3. Кожен Замовник повинен мати надійного виконавця послуг, який виконає всі взяті зобов'язання за Договором. З метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт, Замовник повинен бути впевнений, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через неблагонадійного Учасника. Саме для забезпечення цієї мети ст. 16 Закону про закупівлі передбачає підтвердження Учасником наявністю фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зі змісту тендерної документації не вбачається така вимога, а тому є всі підстави стверджувати, що Замовником завчасно вже визначено Переможця процедури закупівлі, який можливо не може підтвердити свою фінансову спроможність.
Тому, просимо прийняти до уваги вищезазначені зауваження та внести відповідні зміни до тендерної документації, інакше це може свідчити про наявність корупційної складової Замовника та попередньо визначеного Замовником потенційного Переможця, який при відсутності достатньої кількості кваліфікованого персоналу, матеріально-технічної бази, автомобілів та обладнання не зможе надати якісно послуги з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно з пунктом 3.5.1. Тендерної документації на закупівлю робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Разом з тим, у Додатку 2 до тендерної документації, який визначає вимоги до кваліфікації та досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, не міститься вимог до кількості та категорій фахівців, які залучатимуться Учасником до здійснення технічного нагляду.
При цьому, при орієнтовній довжині ділянки у 29,50 км, передбачено будівництво транспортних розв’язок у різних рівнях, та інших штучних споруд, включаючи естакаду, шляхопроводи, скотопрогони, шляхопроводи для проїзду сільськогосподарської техніки, водопропускні споруди. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, Замовник вимагає підтвердити наявністю кваліфікаційного персоналу лише одним інженером технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 ( Додаток 2 до тендерної документації). Прошу роз’яснити яким чином один фахівець зможе забезпечити якісне проведення технічного нагляду на ділянці у 29,50 км з урахуванням процесу безперервної укладки ЩМА.
З огляду на зазначене, Замовник повинен встановити чіткі вимоги до кількості персоналу Учасника та рівня його кваліфікації.
Враховуючи довжину ділянки та наявність штучних споруд, персонал Учасника повинен складатись щонайменше з таких фахівців:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво та має підтверджений досвід за професією не менше 3-х років - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) категорії «провідний» - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) І категорії – не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) І категорії – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ категорії – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник з кошторисної документації з досвідом перевірки актів виконаних робіт форми КБ-2в в частині відповідності вимогам кошторисного ціноутворення не менше 3-х років - не менше 2 осіб;
При цьому, учасник може залучити до надання послуг інших фахівців, ключових фахівців, зокрема, але не обмежуючись: юрисконсульт, лаборант, експерт будівельний і т. д.
Звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність» замовники зобов'язані: доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Кваліфікаційні вимоги до відповідальних виконавців встановлені затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 р. № 26 зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців. При цьому для фахівців встановлено чотири кваліфікаційні рівні, які безпосередньо пов’язані з класами наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва.
При цьому, фахівці виключно категорії «провідний» мають право виконувати відповідні роботи щодо об’єктів будівництва, які належать до класу наслідків СС3 та нижчого класу наслідків, фахівці І категорії мають право виконувати відповідні роботи щодо об’єктів будівництва, які належать до класу наслідків СС2 та нижчого класу наслідків, фахівці ІІ категорії мають право виконувати відповідні роботи щодо об’єктів будівництва, які належать до класу наслідків СС1.
Звертаємо увагу, що порядок проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури визначений положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651)
При цьому, згідно з пунктом 14 названого порядку виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників.
2. Враховуючи, що крім дороги будуються інженерні об’єкти, а саме: естакади та мости необхідно залучати відповідну кількість персоналу, а отже, повинні бути в наявності у Учасника мінімальна кількість автомобілей не менше 2 одиниць. Для здійснення інструментального контролю необхідно мати щонайменше - тахеометр, рулетку, курвіметр, склерометр. Для перевірки КБ-2в - програмний комплекс АВК-5 з пристроєм для друку. Для камеральної роботи - офісне приміщення, яке повинно бути укомплектовано комп’ютерами в кількості не менше 5 одиниць, принтерами та копіювальними апаратами.
3. Кожен Замовник повинен мати надійного виконавця послуг, який виконає всі взяті зобов'язання за Договором. З метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт, Замовник повинен бути впевнений, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через неблагонадійного Учасника. Саме для забезпечення цієї мети ст. 16 Закону про закупівлі передбачає підтвердження Учасником наявністю фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зі змісту тендерної документації не вбачається така вимога, а тому є всі підстави стверджувати, що Замовником завчасно вже визначено Переможця процедури закупівлі, який можливо не може підтвердити свою фінансову спроможність.
Тому, просимо прийняти до уваги вищезазначені зауваження та внести відповідні зміни до тендерної документації, інакше це може свідчити про наявність корупційної складової Замовника та попередньо визначеного Замовником потенційного Переможця, який при відсутності достатньої кількості кваліфікованого персоналу, матеріально-технічної бази, автомобілів та обладнання не зможе надати якісно послуги з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 14:13
Шановний учасник!В додатку 2 до тендерної документації, який визначає вимоги до кваліфікації та досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, дійсно не мітяться вимоги до кількості та категорії фахівців, які залучатимуться Учасником до здійснення технічного нагляду, але, у зв’язку з тим, що об’єкт «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» є цілісним об’єктом будівництва, який не складається з окремих ділянок. Тому, на даний об’єкт отримується один дозвіл на виконання будівельних робіт. В дозволі на виконання будівельних робіт зазначається прізвище, ім’я та по батькові однієї особи, серія і номер її кваліфікаційного сертифіката. Виходячи з викладеного Служба автомобільних доріг вважає за мінімально необхідну кількість фахівців з сертифікатом класу наслідків (відповідальності) СС3, які будуть залучені Учасником до здійснення технічного нагляду одна особа.
При цьому, Учасник, дійсно може залучити до здійснення технічного нагляду інших фахівців з забезпеченням їх відповідною матеріально-технічною базою, автомобілями та обладнанням для забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
При цьому, Учасник, дійсно може залучити до здійснення технічного нагляду інших фахівців з забезпеченням їх відповідною матеріально-технічною базою, автомобілями та обладнанням для забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-01-003863-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН", Код ЄДРПОУ:44261731
Дата подання: 06 серпня 2021 16:51
Дата подання: 06 серпня 2021 16:51
скарга на умови тендерної документації
Антимонопольний комітет України
Замовник: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
місцезнаходження: 49600, м. Дніпро , вул. Воскресенська, 24.
код ЄДРПОУ: 25843931
Суб’єкт оскарження: КОНСОРЦІУМ УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН
місцезнаходження: 01033, місто Київ, вул. Жилянська, будинок 12 А
код ЄДРПОУ 44261731
тел. +380967346673
Email:ukr.geo.supervision@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-01-003863-b
СКАРГА на умови тендерної документації
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.
ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: КОНСОРЦІУМ УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН, місцезнаходження: 01033, місто Київ, вул. Жилянська, будинок 12 А
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Підставою подання скарги є встановлення Замовником у тендерній документації дискримінаційних вимог щодо працівників, які будуть залучені до виконання робіт, а саме вимоги щодо встановлення ключових фахівців у кількості 16 осіб для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Відповідно до кваліфікаційних вимог до тендерної документації на закупівлю робіт Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (зі змінами відповідно до протоколу № 6 від 05.08.2021р.) встановлено: перелік ключових фахівців для надання послуг, що є предметом закупівлі:
головний інженер, який здійснює технічне керівництво проєктом, що має досвід за професією не менше 3 років та сертифікат провідного інженера – консультанта понад 18 місяців - не менше 1 особи*;
сертифікований інженер – консультант (будівництво) не нижче категорії «провідний», що успішно пройшов сертифікацію за професією та має сертифікат понад 18 місяців – не менше 2 осіб*;
сертифікований інженер – консультант (будівництво) не нижче І категорії – не менше 2 осіб*;
сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) категорії «провідний», що має досвід роботи за категорією «провідний» більше 12 місяців - не менше 2 осіб;
сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) не нижче І категорії - не менше 1 особи;
сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) не нижче ІІ категорії – не менше 1 особи;
сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) категорії «провідний» - не менше 1 особи;
сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) ІІ категорії - не менше 1 особи;
сертифікований інженер – проектувальник автомобільних доріг категорії «провідний» - не менше 1 особи;
сертифікований інженер – проектувальник з механічного опору та стійкості - категорії «провідний» - не менше 1 особи;
сертифікований інженер - проектувальник у частині кошторисної документації – не менше 1 особи;
сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ категорії – не менше 1 особи*;
інженер-геодезист (сертифікований згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 392 від 28.07.2017) - не менше 1 особи;
Учасник має право залучити до надання послуг не ключових фахівців, зокрема, але не обмежуючись: юрисконсульт, лаборант, експерт будівельний і т. д.
Однак вказана кваліфікаційна вимога тендерної документації щодо наявності вищезазначених працівників, відповідної кваліфікації є дискримінаційною, порушує права та законні інтереси учасника й конкурентне законодавство, що підтверджується наступним.
По-перше. 08 липня 2021 року до вказаної закупівлі було подано вимогу про усунення порушення, відповідно до якої (Номер вимоги: UA-2021-07-01-003863-b.b1): Замовник повинен встановити чіткі вимоги до кількості персоналу Учасника та рівня його кваліфікації.
Враховуючи довжину ділянки та наявність штучних споруд, персонал Учасника повинен складатись щонайменше з таких фахівців:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво та має підтверджений досвід за професією не менше 3-х років - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) категорії «провідний» - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво автомобільних доріг) І категорії – не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) І категорії – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ категорії – не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник автомобільних доріг категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості категорії «провідний» - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник з кошторисної документації з досвідом перевірки актів виконаних робіт форми КБ-2в в частині відповідності вимогам кошторисного ціноутворення не менше 3-х років - не менше 2 осіб;
Замовником була розглянута вказана вимога та прийнято рішення від 12.07.2021 року наданому на вимогу номер UA-2021-07-01-003863-b.b1 від 08.07.2021 року, в якому замовник вказав наступне: Об’єкт «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» є цілісним об’єктом будівництва, який не складається з окремих ділянок. Тому, на даний об’єкт отримується один дозвіл на виконання будівельних робіт. В дозволі на виконання будівельних робіт зазначається прізвище, ім’я та по батькові однієї особи, серія і номер її кваліфікаційного сертифіката. Виходячи з викладеного необхідною кількістю фахівців з сертифікатом класу наслідків (відповідальності) СС3, які будуть залучені Учасником до здійснення технічного нагляду є одна особа.
Таким чином Замовник відмовив у задоволенні вимоги щодо внесення змін до тендерної документації щодо кількості необхідних працівників та фактично зазначив, що для виконання робіт за Замовленням достатньо одного кваліфікованого працівника.
Проте, вже 16.07.21 року Замовник вносить зміни до Тендерної документації, в яких повністю відображає вимоги (кількість) до працівників, які відображені у вимозі номер UA-2021-07-01-003863-b.b1 від 08.07.2021 року.
Однак такі дії Замовника свідчать про зміну тендерних умов під конкретного Учасника, що є порушенням чинного законодавства та принципів публічної закупівлі.
А також, Замовник не підтвердив у тендерній документації необхідність саме 16 працівників відповідної кваліфікації.
По-друге. Кваліфікаційна вимога щодо наявності інженерів відповідної кваліфікації є надмірною, оскільки такої кількості сертифікованих інженерів не потрібно для здійснення кваліфікованого технічного нагляду за об’єктом «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (надалі Об’єкт). Також маємо зазначити, що для здійснення технічного нагляду за Об’єктом немає необхідності у залучені інженерів консультантів оскільки інженери технічного нагляду за будівництвом доріг достатньо для кваліфікованого здійснення технічного нагляду. Крім того, слід зазначити, що кількість саме інженерів - консультантів в Україні є обмеженою, що створює дискримінаційні умови закупівлі та створює умови коли кількість учасників закупівлі буде дуже обмеженою.
По-третє. У учасника наявні всі працівники відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання робіт за замовленням, серед яких є інженер технічного нагляду, з кваліфікаційний сертифікатом провідного інженера з технічного нагляду (будівництво) (Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки).
Таким чином, у учасника наявні працівники, які необхідні для виконання робіт за замовленням, й наявність інших працівників чине законодавство не передбачає.
По-четверте. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
- Виписка;
- Наказ про призначення директора
- Тендерна документаця на закупівлю робіт Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області на ділянці км 28+600 – межа Дніпропетровської області, Дніпропетровська область» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (зі змінами відповідно до протоколу № 6 від 05.08.2021р.)
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
На підставі вищевикладеного прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині кваліфікаційної вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Директор
КОНСОРЦІУМУ УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН ___________________ Р.І. Калинець
06.08.2021 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.07.2021 № 18281.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 12:12
Номер скарги: UA-2021-07-01-003863-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ІНСІ", Код ЄДРПОУ:43670247
скарга на рішення уповноваженої особи № 10 від 03.09.2021 про визначення Консорціуму "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" переможцем та намір укласти з ним договір про закупівлю (файл «Протокол-10 повідомлення про намір укласти договір.pdf») у процедурі закупівлі UA-2021-07-01-003863-b.
детальний опис виявлених порушень закупівлі викладено в окремому файлі
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2021-07-01-003863-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ІНСІ", Код ЄДРПОУ:43670247
Дата подання: 13 вересня 2021 14:39
Дата подання: 13 вересня 2021 14:39
скарга на прийняте рішення уповноваженої особи № 10 від 03.09.2021 про визначення Консорціуму "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" переможцем та намір укласти з ним договір про закупівлю (файл «Протокол-10 повідомлення про намір укласти договір.pdf») у процедурі закупівлі UA-2021-07-01-003863-b.
детальний опис виявлених порушень викладено в окремому файлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2021 17:59
рішення від 15.09.2021 № 21005.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 17:58
інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2021 № 21830.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 15:45
рішення від 24.09.2021 № 21830.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 18:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" |
88 398 191,00
UAH з ПДВ
|
88 398 191,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" |
107 600 000,00
UAH з ПДВ
|
107 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХПЛЮС" |
123 582 996,00
UAH з ПДВ
|
123 582 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Представництво "Б-Акт" Спулка з огранічона одповідзіальносця" |
144 400 000,00
UAH з ПДВ
|
135 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН" #44261731 |
Переможець |
88 398 191,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 14:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2021 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 12:16
|
ДУ-10 ТН-28-600.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 09:50
|
ТН-28-600.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | ТН-28-600 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |