Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію тротуару в районі буд. №60 на вул. В’ячеслава Чорновола та тротуару в районі буд. №19 на вул. Степана Бандери в м. Рівне»
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-07-01-002891-b e8a30be81a4f4bbcb11c923f96ba0930
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Миколаївна

380362266626 efimenko.elena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Єфіменко Олена Миколаївна
380362266626
efimenko.elena@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію тротуару в районі буд. №60 на вул. В’ячеслава Чорновола та тротуару в районі буд. №19 на вул. Степана Бандери в м. Рівне»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію тротуару в районі буд. №60 на вул. В’ячеслава Чорновола та тротуару в районі буд. №19 на вул. Степана Бандери в м. Рівне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Шевченка, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 14:34
ОГОЛОШЕННЯ проектні роботи Бандери_Чорновола.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ 88 770,78
UAH з ПДВ
88 770,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2021 11:36
Електронний підпис
08 липня 2021 11:35
20210708_110718.PDF
08 липня 2021 11:35
23_Наказ_Кошицький.pdf
08 липня 2021 11:35
Аналогічні договори.pdf
08 липня 2021 11:35
Відгуки.pdf
08 липня 2021 11:35
13_Виписка з реєстру.pdf
08 липня 2021 11:35
20210708_111822.PDF
08 липня 2021 11:35
21_Сертифікат_Гоч_ШУМ.PDF
08 липня 2021 11:35
24_Трудові_угоди.PDF
08 липня 2021 11:35
22_Свідоцтво_Гоч_ШУМ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ
#3087116577
Переможець 88 770,78
UAH з ПДВ
12 липня 2021 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ
#3087116577
88 770,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:36
17_1.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 11:30
17.PDF укладений
30 липня 2021 11:28
Рішення УО про правонаступництво Чорновола-Ст. Бандери.PDF укладений
30 липня 2021 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п 2,1. Загальна вартість виконання робіт становить 88731,43грн. в п 3.1. Замовник сплачує підряднику вартість виконаних робіт за договором, що становить 88731,43грн. в п 6.1.2. Термін виконання робіт - до 28.12.2021 року. Додаток №1 та Додаток №2 викласти в новій редакції що додається. Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 731,43
UAH