Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ст.» в м. Мостиська Яворівського району Львівської області (згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код ДК 021:2015:45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
366 836,00 UAH
UA-2021-07-01-002594-a b0416df308ae46cfb0abdf304d4d386f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревакович Віра Сергіївна

+380676485657 83vero@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41064044
Вебсайт: http://osvita-mmrlo.at.ua
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3
Контактна особа: Ревакович Віра Сергіївна
+380676485657
83vero@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2021 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2021 10:00
Очікувана вартість: 366 836,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: кошти з місцевого бюджету, благодійні внески громади. Технічне завдання та об'єм робіт зазначені у Додатку №1 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення їдальні ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ст.» в м. Мостиська Яворівського району Львівської області (згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код ДК 021:2015:45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, м.Мостиська, вул. Міцкевича, 7, Опорний заклад «Мостиський заклад загальної середньої освіти №1 I-III ступенів»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2021 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 18:32
Оголошення ремонт школа1.docx
01 липня 2021 18:32
ДоговірРемонтЇдальні.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2021 12:52
Електронний підпис
09 липня 2021 12:50
18. Захист довкілля.pdf
09 липня 2021 12:50
14.1 Проект договору.pdf
09 липня 2021 12:50
13.2 Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2021 12:50
13.1 Розрахунок ціни.pdf
09 липня 2021 12:50
13. Кошторис.pdf
09 липня 2021 12:50
12. Персональні дані.pdf
09 липня 2021 12:50
10. Не ліцензується.pdf
09 липня 2021 12:50
9. Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2021 12:50
8. Статут.pdf
09 липня 2021 12:50
7. Виписка з реєстру.pdf
09 липня 2021 12:50
6. Рішення.pdf
09 липня 2021 12:50
6. Паспорт.pdf
09 липня 2021 12:50
6. Наказ Ігнатюк 001.pdf
09 липня 2021 12:50
6. ідент код.pdf
09 липня 2021 12:50
5.2 Договір поліція.pdf
09 липня 2021 12:50
5.1 Відгук поліція.pdf
09 липня 2021 12:50
5. Довідка досвід.pdf
09 липня 2021 12:50
4. Довідка працівники.pdf
09 липня 2021 12:50
3.1 Договір оренди.pdf
09 липня 2021 12:50
3. Дрвідка обладнання.pdf
09 липня 2021 12:50
2. Технічне завдання.pdf
09 липня 2021 12:50
1. Огляд обєкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ
#42907434
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 10:39

Документи

16 липня 2021 10:39
Електронний підпис
16 липня 2021 10:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ
#42907434
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2021 10:39
Електронний підпис
16 липня 2021 10:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 16:56
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 15:37
ДОДАТКОВА УГОДА_.docx зміни до договору
21 вересня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 17:02
Договір зміни до договору
26 липня 2021 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п.п. 3.1 розділу 3 “ЦінаДоговору” від26.07.2021р.№1-26/07(далі - Договір) а саме: 1. В підпункті3.1 розділу 3“Ціна Договору” суму 360 000,00грн зменшити на суму 13 406,98 грн. та викласти у такій редакції: “Ціна цього Договору становить 346 593,02грн (Триста сорок шість тисяч пятсот девяносто тригрн 02 коп) в тому числі 57 765,50грн,визначена на підставі твердої договірної ціни, яка є невід’ємною частиною цього Договору, та включає витрати Учасника на виконання робіт”. 2.Сторони домовилися викласти Додаток № 1 “Договірна ціна”до Договору в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою на 1 сторінці, у двох автентичних примірниках - по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 7.Додаток до Додаткової угоди: - Додаток № 1 “Договірна ціна”
Номер договору про закупівлю: 1-26/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 346 593,01
UAH (в тому числі ПДВ 57 765,50 UAH)