Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2021 13:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
01 липня 2021 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000054 ● ac1294d0259a48e2862983c79646882e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2022 Одеса № 214
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.08.2022 № 214
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2021-07-01-002440-b 01.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 13:16:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Чи проводилось Замовником коригування проектно-кошторисної документації на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105, яку розроблено ПП «Терра Інжиніринг» ще у 2017 році?
Якщо Замовником не проводилось таке коригування надати вичерпне обґрунтування щодо відсутності необхідності проведення такого коригування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 15:09:55
Відповідь на запит
1) - Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
Відомості обсягів робіт у складі робочого проекту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105, а також:
ДБН В.2.3-4:2015
ДСТУ 3587-97
- Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення.
Кошторисна вартість об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105», Експертний звіт № 28-0488-17 від 18.12.2017р.
- Через напад російської федерації на Україну, який відбувся у лютому 2022 року, негативного впливу зазнала не тільки фізична інфраструктура України, але й віртуальна.
Одним з об'єктів нападу став сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, де у Служби автомобільних доріг в Одеській області був свій розділ https://od.ukravtodor.gov.ua/, в якому своєчасно та в повному обсязі заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільна важлива інформація. Посилання на розділ https://od.ukravtodor.gov.ua/timeline/6876.html
Але через хакерську атаку вона уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово відновлюватись. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вносилась своєчасно та відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Відповідно до ч.6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію. Саме тому замовник надав інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, і вказав експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Посилання на Закон України «Про публічні закупівлі»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/ed20210626#Text. Документи додаються.
3) Коригування проектної документації, у тому числі кошторисної частини здійснюється за рішенням замовника. До проведення закупівлі даних додаткових робіт не було виконано коригування проектно-кошторисної документації на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 13+160 – км 14+000, км 15+500 – км 25+200, км 26+200 – 34+300, км 36+300 – км 40+105, так як не було вичерпано кошторисний ліміт, у тому числі кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва і економії за іншими видами робіт або статтями витрат.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до ч.6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити ІНФОРМАЦІЮ і не передбачає завантаження окремих документів. Саме тому замовник надав інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, і вказав експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Крім того, висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі, у якому встановлено порушення п.8 ч.6 ст.40, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Проте, ч.1. ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» має виключні підстави для визначення договору нікчемним, а саме: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником під час проведення даної процедури закупівлі не було допущено жодного з зазначених порушень. Враховуючи вищевикладене, висновок Держаудитслужби є безпідставним та необґрунтованим, а зобов’язання щодо припинення зобов’язань за договором не відповідає вимогам Закону. З огляду на це, замовник буде оскаржувати висновок у судовому порядку.
2022-09-06 11:54:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | П/420/12682/22 |
Дата публікації: | 13 вересня 2022 |
Документи:
13 вересня 2022 13:55
|
Електронний підпис |
13 вересня 2022 13:54
|
Позовна заява Т-16-44 13-40.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Евродор» #33387560 |
Переможець |
31 769 611,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:16
|
23П20ДР ДУ8 ЕВРОДОР Т-16-44 13-40 від 13.12.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 14:30
|
23П 20 ДР ДУ6 16 12 22.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 10:50
|
23П 20 ДР ДУ5 28 01 22.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 10:11
|
23П 20 ДР Т-16-44 13-40 Евродор 12 07 21.pdf | укладений |
14 липня 2021 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 18.1. та п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 18.1. та п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 23П/20/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |