Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7
Очікувана вартість
1 250,00 UAH
UA-2021-06-30-004605-c 3563519e193e41f68afff777f31c944b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвєєв Олександр Михайлович

380512589793 matveev_al@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Матвєєв Олександр Михайлович
380512589793
matveev_al@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ) 24 березня 2021 на авторизованому електронному майданчику smarttender.biz було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне, конкретна назва предмета закупівлі - Конверти (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне). Річним планом закупівлі на 2021 piк визначено проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-P-2021-02-24-007764-b, очікувана вартість: 1250,00 грн. без ПДВ. У зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій 26 квітня 2021 торги було відмінено. Єдиним учасником, яким подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі UA-P-2021-02-24-007764-b, є ТОВ «САНТАРЕКС» (код ЄДРПОУ 30126040). Повторно оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7, конкретна назва предмета закупівлі - Конверти (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), було оприлюднено 06 травня 2021. Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-P-2021-05-05-000350-a, очікувана вартість: 1250,00 грн. без ПДВ. У зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій 7 червня 2021 року торги було відмінено. Єдиним учасником, яким подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі UA-P-2021-05-05-000350-a, є ТОВ «САНТАРЕКС» (код ЄДРПОУ 30126040). Таким чином, оскільки відкриті торги на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, керуючись п.1) ч.2 ст.40 Закону є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2021 14:09
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Конверти ( ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 шт.
конверт С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
460 шт.
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
800 шт.
Конверт DL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника/Покупця на поточний рахунок Учасника/Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Замовником/Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Учасника/Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

30 червня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «САНТАРЕКС»
#30126040
Переможець 600,00
UAH
30 червня 2021 14:09

Документи

30 червня 2021 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 14:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «САНТАРЕКС»
#30126040
600,00
UAH
Документи

Документи

30 червня 2021 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 13:16
Звіт про виконання договору про закупівлю 54-В-ФОЛ-21.pdf укладений
17 серпня 2021 13:15
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:10
Дог № 54-В-ФОЛ-21 (Конверти).pdf укладений
14 липня 2021 14:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 120,00 UAH)