Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт бібліотеки Доброславського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія" за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, буд. 10. (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
602 794,60 UAH
UA-2021-06-29-007944-c ● be144471b90840ca9db747d0dffddccd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44082496 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., селище міського типу Доброслав, пр.40-річчя Визволення, будинок 1 |
Контактна особа: |
Валерія Кудряну +380485591402 buh_2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 602 794,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 013,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт бібліотеки Доброславського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія" за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, буд. 10.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2021 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2021 16:59 |
оголошення з додатками.docx | |
29 червня 2021 16:59 |
технічні характеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-29-007944-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3370808271
Дата подання: 30 червня 2021 21:55
Аналогічний договір з бюджетною установою
Шановний замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога, щодо наявності аналогічного договору саме з бюджетною установою. Такі вимоги суттєво обмежують коло учасників, вони не одноразово розглядались в органах АМКУ. Їх встановлення зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи наведене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи наведене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2021 16:45
Шановний Учасник. Оголошення може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої, передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Відповідно до частини 3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається перелік критеріїв. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.1.13 Додатку № 1 Тендерної документації умова надання довідки, з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та скан-копію оригіналу аналогічного договору (про який вказана інформація у довідці) зі всіма додатками до нього та документів, що підтверджують повне виконання (акти виконаних робіт і довідки про вартість виконаних робіт та витрат). В розумінні цієї документації аналогічним є договір підряду на капітальний ремонт приміщень з бюджетною організацією.
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору та збільшується вірогідність того, що Учасник надійний і виконає взяті на себе зобов'язання. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином (з простроченням строків, сплатою штрафних санкцій тощо) Зважаючи на викладене, підстави для задоволення вимоги відсутні. Дякуємо.
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору та збільшується вірогідність того, що Учасник надійний і виконає взяті на себе зобов'язання. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином (з простроченням строків, сплатою штрафних санкцій тощо) Зважаючи на викладене, підстави для задоволення вимоги відсутні. Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" #2988109680 |
Переможець |
601 794,06
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 15:06
|
додатковаи угода 2.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 12:38
|
додаткова 1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 13:17
|
договір 184Р.pdf | укладений |
14 липня 2021 13:16
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 серпня 2021 16:42
|
601 794,06 UAH | UA588201720344271018102109832 Управління ОКТМС Доброславської с/р |
UA873287040000026002054203440 ФОП Возьянова Вiкторiя Ярославiвна |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 184/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 184/Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |