Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бібліотеки Доброславського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія" за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, буд. 10. (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
602 794,60 UAH
UA-2021-06-29-007944-c be144471b90840ca9db747d0dffddccd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Кудряну

+380485591402 buh_2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44082496
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., селище міського типу Доброслав, пр.40-річчя Визволення, будинок 1
Контактна особа: Валерія Кудряну
+380485591402
buh_2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2021 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 08:00
Очікувана вартість: 602 794,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 013,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт бібліотеки Доброславського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія" за адресою: 67500, Одеська область, Лиманський район, смт. Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, буд. 10.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 червня 2021 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 16:59
оголошення з додатками.docx
29 червня 2021 16:59
технічні характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-29-007944-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3370808271
Дата подання: 30 червня 2021 21:55
Аналогічний договір з бюджетною установою
Шановний замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога, щодо наявності аналогічного договору саме з бюджетною установою. Такі вимоги суттєво обмежують коло учасників, вони не одноразово розглядались в органах АМКУ. Їх встановлення зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи наведене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2021 16:45
Шановний Учасник. Оголошення може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої, передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Відповідно до частини 3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається перелік критеріїв. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.1.13 Додатку № 1 Тендерної документації умова надання довідки, з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та скан-копію оригіналу аналогічного договору (про який вказана інформація у довідці) зі всіма додатками до нього та документів, що підтверджують повне виконання (акти виконаних робіт і довідки про вартість виконаних робіт та витрат). В розумінні цієї документації аналогічним є договір підряду на капітальний ремонт приміщень з бюджетною організацією.
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору та збільшується вірогідність того, що Учасник надійний і виконає взяті на себе зобов'язання. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином (з простроченням строків, сплатою штрафних санкцій тощо) Зважаючи на викладене, підстави для задоволення вимоги відсутні. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" 601 794,06
UAH з ПДВ
601 794,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2021 18:46
Електронний підпис
06 липня 2021 18:43
Цінова пропозиція (2).pdf
06 липня 2021 18:43
Сертификати.pdf
06 липня 2021 18:43
Розрахунки.pdf
06 липня 2021 18:43
Реквізити учасника.pdf
06 липня 2021 18:43
Посвідчення.pdf
06 липня 2021 18:43
Посвідчення (2).pdf
06 липня 2021 18:43
Посвiдчення_ОТ_1.pdf
06 липня 2021 18:43
Паспорт.pdf
06 липня 2021 18:43
Об'єктний кошторис.pdf
06 липня 2021 18:43
Локальний кошторис.pdf
06 липня 2021 18:43
Лист-відгук.pdf
06 липня 2021 18:43
квітанція №2.pdf
06 липня 2021 18:43
Зведений кошторис.pdf
06 липня 2021 18:43
Договірна ціна.pdf
06 липня 2021 18:43
Договір.pdf
06 липня 2021 18:43
Договір ЦПХ Христич.pdf
06 липня 2021 18:43
Договір ЦПХ Возьянов.pdf
06 липня 2021 18:43
Договір ЦПХ Бондар.pdf
06 липня 2021 18:43
Договір аналогічний.pdf
06 липня 2021 18:43
Довідка статут.pdf
06 липня 2021 18:43
Довідка сібпідряд.pdf
06 липня 2021 18:43
Довідка про ліцензію.pdf
06 липня 2021 18:43
Довідка працівники.pdf
06 липня 2021 18:43
Довідка обладнання.pdf
06 липня 2021 18:43
Довідка Возьянова.pdf
06 липня 2021 18:43
Дефектний акт.pdf
06 липня 2021 18:43
Гарантійний лист.pdf
06 липня 2021 18:43
Відповідність ст.17.pdf
06 липня 2021 18:43
витяг.JPG
06 липня 2021 18:43
Виписка 2.JPG
06 липня 2021 18:43
Виписка 1(1).jpg
06 липня 2021 18:43
акт обстеження (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА"
#2988109680
Переможець 601 794,06
UAH з ПДВ
08 липня 2021 15:44

Документи

08 липня 2021 15:44
Електронний підпис
08 липня 2021 15:43
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЗЬЯНОВА ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА"
#2988109680
601 794,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2021 15:44
Електронний підпис
08 липня 2021 15:43
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 15:06
додатковаи угода 2.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 12:38
додаткова 1.pdf зміни до договору
16 липня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 13:17
договір 184Р.pdf укладений
14 липня 2021 13:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 серпня 2021 16:42
601 794,06 UAH UA588201720344271018102109832
Управління ОКТМС Доброславської с/р
UA873287040000026002054203440
ФОП Возьянова Вiкторiя Ярославiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 184/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 184/Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 601 794,06
UAH