Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивне обладнання за кодом ДК 021:2015 –38650000-6 Фотографічне обладнання
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2021-06-29-007437-c 3b911e986086419cb41344ace1ec5669
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Тихонська

+380676253534 dnz106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №106 "Горобинка" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25795756
Місцезнаходження: 87537, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Купріна, буд. 25 а
Контактна особа: Ірина Тихонська
+380676253534
dnz106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2021 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2021 14:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2021 14:28
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання



Інтерактивна підлога у комплекті з спеціалізованим програмним забезпеченням -1 комплект, Інтерактивна дошка з
проектором-1 комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивна підлога у комплекті з спеціалізованим програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Купріна, 25-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 комплект
Інтерактивна дошка з проектором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Купріна, 25-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 червня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 16:29
Оголошення .docx
29 червня 2021 16:29
технічна характеристика.docx
29 червня 2021 16:29
Договор на_товар .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-29-007437-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Вікторія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087108821
Дата подання: 05 липня 2021 11:14
Щодо дискримінації
Шановний замовнику! У Додатку 3 Тендерної документації, а саме у п. 1 Таблиці в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія DVIT - Digital Vision Touch (DviT™). При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п. 3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технології є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. У п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель.
Наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації, а саме до Технічних характеристик Інтерактивної дошки згідно з чинним законодавством. В іншому разі це призведе до порушення принципів публічних закупівель та закупівля не відбудеться.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2021 07:13
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо, що процедура закупівлі проводиться з врахуванням всіх вимог та умов, які передбачені Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель,затвердженої Наказом ДП"ПРОЗОРРО"№10 від 19.03.2010 року. Здійснюючи допорогові закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об єктивната неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наголошуємо,що згідно п.2 розділу 2 під час оголошення закупівлі розміщуються вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії ВИЗНАЧЕНІ ЗАМОВНИКОМ. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель,Замовнику необхідно прдбати мультимедійне обладнання згідно зазначених характеристик. В технічних вимогах інтерактивної дошки зазначено: DVIT також розглядається аналог даної технології,а саме оптична(4 камери).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2021 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна 194 256,00
UAH з ПДВ
194 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна
#2741615662
Переможець 194 256,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2021 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна
#2741615662
194 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:33
звіт.pdf укладений
31 січня 2022 17:32
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 15:20
протокол 70.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 15:20
протокол 69 фотографічне.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 15:33
Протокол УО тех.помилки.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 15:33
договір фотографічне.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 16:11
доп.угода інтерактивне обладнання.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 16:09
повідомлення зміни інтерактивне .pdf зміни до договору
02 серпня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 14:01
договір інтерактивне обладнання.pdf укладений
27 липня 2021 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 106/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 106/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 106/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 69,70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 194 256,00
UAH