Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, ДК 021-2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2021-06-29-006728-c 5a47e5fad27f416bba636921dbd3fd1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Твердовська Елеонора Едуардівна

+380615338513 shupik39@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02136324
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33
Контактна особа: Твердовська Елеонора Едуардівна
+380615338513
shupik39@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33 Звіт про договір про закупівлю без застосування електронної системи закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 шт
Ціна за одиницю: 90UAH з ПДВ
Папір А4, ДК 021-2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71110, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 червня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сольц О.Л.
#2318713031
Переможець 9 900,00
UAH
29 червня 2021 15:54

Документи

29 червня 2021 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 15:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4, ДК 021-2015- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне 110 шт 90,00
UAH з ПДВ