Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-06-29-002488-b 94fa1edc2c5b47b4b7b8061dbc314447
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Миколаївна

380362266626 efimenko.elena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Єфіменко Олена Миколаївна
380362266626
efimenko.elena@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2021 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2021 13:58
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, Шевченка, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 червня 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 14:26
ОГОЛОШЕННЯ проектні роботи Соборна Рівне.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат на виконання робіт
Дата подання: 30 червня 2021 13:45
Дата відповіді: 30 червня 2021 14:21
В додатку 1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, пунк 8 вимагається копія (завірена у встановленому законом порядку) сертифікату на виконання робіт. Прошу детальніше роз'яснити копію якого сертифікату потрібно надати вказавши повну назву, або уточнити на який вид робіт потрібно надати сертифікат, якщо це не стосується сертифікатів, перелік яких наведені в формі 3 ДОВІДКА про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Це стосується саме сертифікатів, перелік яких наведені в формі 3 ДОВІДКА про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи.
Електронна модель кошторисної документації
Дата подання: 02 липня 2021 08:22
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:44
Доброго дня. У додатку 1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження у пункті 3 є положення "Розрахунок вартості проектних робіт виконується в нормативних показниках станом на 01.02.2021 року за формою № 2-П, із застосуванням коефіцієнта для визначення договірної ціни, з обов’язковим наданням електронної моделі кошторисної документації". Хоча в цьому самому додатку 1 є положення "Для участі в електронних торгах учасник повинен, до закінчення терміну прийому пропозицій, прикріпити у системі електронних торгів в електронному (сканованому з оригіналів документів) форматі *. pdf ". Прошу усунути розбіжність у вимогах про подачу документації оскільки електронна модель кошторисної документації не може бути у форматі *. pdf.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання є незрозумілим. Інформація надається у двох форматах, так як вказано в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЛУЦЬККОМУНДОРПРОЕКТ 128 191,35
UAH з ПДВ
128 191,35
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 155 309,00
UAH з ПДВ
155 309,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ 178 735,25
UAH з ПДВ
178 735,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 16:04
Електронний підпис
07 липня 2021 15:56
Зведений кошторис.xlsx
07 липня 2021 15:56
10. Витяг із ЄДР.pdf

Публічні документи

07 липня 2021 21:07
Електронний підпис
07 липня 2021 09:50
20 сертифікати.pdf
07 липня 2021 09:50
11 ДОВІДКА ст.17.pdf
07 липня 2021 09:50
12 довідка по ч.2 ст.17.pdf
07 липня 2021 09:50
9 витяг ЄДР.pdf
07 липня 2021 09:50
4 довідка про ГІПа.pdf

Публічні документи

07 липня 2021 18:54
Електронний підпис
07 липня 2021 18:51
електронна модель.zip
07 липня 2021 18:51
23_Наказ_Кошицький.pdf
07 липня 2021 18:51
22_Свідоцтво_Гоч_ШУМ.PDF
07 липня 2021 18:51
Довідки.PDF
07 липня 2021 18:51
24_Трудові_угоди.PDF
07 липня 2021 18:51
21_Сертифікат_Гоч_ШУМ.PDF
07 липня 2021 18:51
Відгуки.pdf
07 липня 2021 18:51
13_Виписка з реєстру.pdf
07 липня 2021 18:51
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЛУЦЬККОМУНДОРПРОЕКТ

ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЛУЦЬККОМУНДОРПРОЕКТ
#30887621
Відхилено 128 191,35
UAH з ПДВ
15 липня 2021 08:26
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2956712074
Відхилено 155 309,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 09:14
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ
#3087116577
Переможець 178 735,25
UAH з ПДВ
15 липня 2021 10:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ
#3087116577
178 735,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2021 10:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:51
18_1.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 11:33
18.PDF укладений
30 липня 2021 11:32
Рішення УО про правонаступництво Соборна.PDF укладений
30 липня 2021 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість Договору 178357.95грн Термін виконання робіт до 24.12.2021року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 178 357,95
UAH