Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
11 611,62 UAH
UA-2021-06-29-002373-c 9d84f81dd878475d9fe89c412b13e19b
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Жукова

+380985655995 cbuk26318484@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДЕПАРТАМЕНТУ КУЛЬТУРНО-ГРОМАДСЬКОГО РОЗВИТКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ"
Код ЄДРПОУ: 26318484
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Георгіївська, 47
Контактна особа: Катерина Жукова
+380985655995
cbuk26318484@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Клей-олівець BUROMAX (BM.4905), PVA, 36г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Степлер Axent (4820-01-A), скоба №24/6, 20 аркушів, глибина скріплення 65мм, пластиковий корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Ножиці Axent (6216-02-A), 215 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
122 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку Canon Yellow Label Copy, А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
18 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Buromax (BM.2284) проклеєний, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 червня 2021 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»
#25394112
Переможець 11 611,62
UAH з ПДВ
29 червня 2021 11:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 13:55
додоткова угода 1.pdf зміни до договору
12 липня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 13:45
договір 6 ЦБ.pdf укладений
12 липня 2021 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 6/ЦБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 611,62
UAH (в тому числі ПДВ 1 935,27 UAH)