Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. (Код НК 024:2019 - 14424 Контейнер на відходи ( Контейнер для збору голок і медичних відходів))
Очікувана вартість
4 496,00 UAH
UA-2021-06-29-002205-b 8d12d56e78d34f5cbf363c90466da737
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навітній Олег Юрійович

+380512411974
+380512415537
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Навітній Олег Юрійович
+380512411974, +380512415537
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) – Баранова Ганна Сергіївна , Україна 73002 , Херсонська обл. м. Херсон вул. Черноморська будинок 8 кв 16 . Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в особі: 100%
Річний план закупівель на 2021р. Закупівля задля запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
(Код НК 024:2019 - 14424 Контейнер на відходи ( Контейнер для збору голок і медичних відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка та накладної на оплату товару за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Баранова Ганна Сергіївна
#3046317282
Переможець 4 496,00
UAH
29 червня 2021 13:53

Документи

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились викласти п. 3.1 в наступній редакції: «Очікувана ціна цього Договору становить: 4 496,00 грн. (Чотири тисячі чотириста дев’яносто шість грн. 00 коп.) без ПДВ, в тому числі: за рахунок обласного бюджету - 2 248,00 грн., за рахунок власних надходжень – 2 248,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: №153
Договір:
Номер додаткової угоди: №153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились викласти п. 3.1 в наступній редакції: «Очікувана ціна цього Договору становить: 4 496,00 грн. (Чотири тисячі чотириста дев’яносто шість грн. 00 коп.) без ПДВ, в тому числі: за рахунок обласного бюджету - 2 248,00 грн., за рахунок власних надходжень – 2 248,00 грн.» .
Номер договору про закупівлю: №153
Договір:
Номер додаткової угоди: №153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML