Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Перспективної в смт. Квасилів»
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-06-29-001813-b 7bed13ab6fe64b58a52f903c3891fd16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Миколаївна

380362266626 efimenko.elena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Єфіменко Олена Миколаївна
380362266626
efimenko.elena@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2021 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Перспективної в смт. Квасилів»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Перспективної в смт. Квасилів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, Шевченка, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 01 липня 2021 13:02
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:31
Доброго дня. Шановний, Замовнику. Згідно Форма 3 ДОВІДКА про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи до Оголошення Учасники включають в Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі, а саме: інженер - консультант. Інженер-консультант у своїй роботі керується: Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.201 б № 1065 «Про затвердження вимог щодо проведення контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування»; наказом Мінсоцполітики від 23.06.2017 №1050 «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; наказом Мінекономрозвитку від 26.10.2017 №1542 «Про затвердження зміни № 6 до Національного класифікатора України ДК 003:2010»; наказом Мінрегіону 08.08.2017 № 197 "Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (зі змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350); наказом національного органу стандартизації (ДП «УкрНДНЦ») від 16.04.2018 № 102 «Про прийняття змін до національних нормативних документів». Уважно вивчивши постанову КМУ №1065 від 28.12.2016р. можна зробити висновок, що вимоги, затверджені цією постановою, застосовуються до об'єктів нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування, проектування яких розпочинається з 1 січня 2018 року. Відповідно до п.13 та п.14. ВИМОГ щодо проведення контролю якості робіт з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1065, взаємовідносини замовника, підрядника та інженера- консультанта регулюються договорами між замовником та підрядником і замовником та їнженером-консультантом. Договір між замовником та інженером- консультантом укладається за результатами тендера на закупівлю дорожніх консультаційних послуг, проведеного відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто не може бути спільний договір між підрядником, замовником та інженером-консультантом. Мало того згідно додатку 3 Договір на виконання проектних робіт п.1.1 вказано, що інформація щодо послуг, які надаються за цим Договором не зазначено жодних консультаційних послуг. В проекті договору до Оголошення не визначено вартості цих послуг, порядку здачі приймання та оплати цих послуг, а в предметі договору відсутні будь-які консультаційні послуги. Враховуючи все вищенаведене, та керуючись Ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. просимо усунути дискримінаційну вимогу наявності в учасника інженера-консультанта, оскільки вона є незаконна з точки зору діючого законодавства та непотрібна і недоцільна з точки зору предмета закупівлі. В будь-якому випадку інженер-консультант має контролювати хід виконання проектних робіт, а не бути його учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження, будуть внесені зміни до документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 115 309,00
UAH з ПДВ
115 309,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 21:12
Електронний підпис
07 липня 2021 09:36
12 довідка по ч.2 ст.17.pdf
07 липня 2021 09:36
4 довідка про ГІПа.pdf
07 липня 2021 09:36
20 сертифікати.pdf
07 липня 2021 09:36
9 витяг ЄДР.pdf
07 липня 2021 09:36
11 ДОВІДКА ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2956712074
Переможець 115 309,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#2956712074
115 309,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 13:18
13_1.PDF зміни до договору
25 листопада 2021 13:17
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 17:50
13.PDF укладений
28 липня 2021 17:49
Рішення УО про правонаступництво Перспективна.PDF укладений
28 липня 2021 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 21-01/276/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 309,00
UAH