Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2021 14:36 |
Очікувана вартість: | 6 638 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 191,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець вносить (надає) забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Державного підприємства «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг», Р/р UA203154050000026008052326498 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43446166. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми фінансування на 2021 рік із урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Учасник-переможець торгів до моменту укладання договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування коштів (5% від вартості договору) на рахунок Замовника. Призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У випадку відсутності або зняття фінансування витрат Замовника, кошти що надійшли як забезпечення виконання договору повертаються підряднику на протязі 5 (п’яти) банківських днів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 (із змінами). Вид закупівлі: відкриті торги. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна -100% | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
14 липня 2021 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 14:52 |
ТД -капітальний із змінами 14.07.doc | |
14 липня 2021 14:52 |
Таблиця змін_14.07.doc | |
29 червня 2021 15:01 |
ТЗ Білогіря Шевченка.PDF | |
29 червня 2021 15:01 |
ТД -капітальний.doc | |
29 червня 2021 15:01 |
проект договору додаток 8.doc | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 7.doc | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 6.docx | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 5.docx | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 4.docx | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 3.docx | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 2.doc | |
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 1.docx |
14 липня 2021 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2021 14:52 |
ТД -капітальний із змінами 14.07.doc
|
|||
14 липня 2021 14:52 |
Таблиця змін_14.07.doc
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ТЗ Білогіря Шевченка.PDF
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ТД -капітальний.doc
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
проект договору додаток 8.doc
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 7.doc
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 6.docx
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
29 червня 2021 15:01 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000064 ● 3b5542fd614c4cf98cbb6f0fe306d224
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.11.2021 №681
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 01.11.2021 №003100-18/13832-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021№ 681
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-29-001765-a 29.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-04 13:22:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт - Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Шевченка в смт. Білогір’я Білогірського району Хмельницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-29-001765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-04 15:06:16
Пояснення (інформація, документи) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 3 067 312,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 6 638 050,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №20/67-05/21/А від 20.05.2021р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №204 від 29.06.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
6 635 050,00
UAH з ПДВ
|
6 635 050,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 644 535 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
6 625 000,00
UAH з ПДВ
|
6 625 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 637 500 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
6 625 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2021 12:36
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 липня 2021 12:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
6 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 10:19
|
Акт прийняття робіт | укладений |
09 листопада 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 17:25
|
ДУ1 до договору 70КР.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2021 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 16:51
|
Договір 70КР | укладений |
10 серпня 2021 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП "Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, на підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 6.2.3 та п.11.3. Договору. Вартість договору після внесення змін: 3 022 077,00 грн., в т.ч. ПДВ 503679,50 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 70КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |