Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із пультового спостереження за установками автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
8 391,43 UAH
UA-2021-06-25-006205-c 5c0cc406bd6549e0982c9852ac729352
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2021 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2021 09:00
Початок аукціону: 08 липня 2021 11:43
Очікувана вартість: 8 391,43 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
послуги із пультового спостереження за установками автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів прийому-передачі наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Дата подання: 29 червня 2021 08:02
Дата відповіді: 30 червня 2021 17:13
Будь-ласка, проясніть, чи робиться технічне обслуговування системи протипожежного захисту.
Відповідь: Шановний учаснику, технічним завданням до даної закупівлі не передбачено закупівля послуг з технічного обслуговування системи протипожежного захисту.
Охорона праці
Дата подання: 01 липня 2021 12:14
Дата відповіді: 01 липня 2021 14:28
Шановний Замовнику ! Відповідно до ч. 7. ст 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось до Вас за роз'ясненням, щодо інформації зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі, а саме: п. 18.13. оголошення Ви вимагаєте надати довідку про наявність у учасника необхідних заходів, материалів та обладнання щодо охорони праці та безпечного виконання робіт працівниками в тому числі : забезпеченням спецодягом, спецвзуттям, іншими засобами індивідуального захисту!!! Нагадуємо , що предметом Вашої закупівлі є послуги із пультового спостереження за установками автоматичної пожежної сигналізації і роботи з надання цих послуг знаходяться на території підприємства потенційного учасника. В зв'язку з цим просимо Вас надати аргументоване роз'яснення з посиланням на нормативні документи щодо суті Вашої вимоги, та якими саме засобами індивідуального захисту потрібно забезпечити наших співробітників? Можливо на території Вашого підприємства є наявність агресивних речовин, працює великогабаритна техніка ви відноситесь до потенційно небезпечних обєктів чи обєктів підвищеної небезпеки, можливо Контрольно-приймальний прилад системи АПС знаходиться на висоті 10 метрів від рівня підлоги і потрібно альпіністське обладнання та спорядження, тощо??? На яку саме категорію співробітників Ви вимагаєте перевірку знань з охорони праці, і яким саме чином Вам її підтверджувати, випискою з журналу інструктажів та перевіркою знань з ОП на підприємстві, протоколом перевірки знань з охорони праці чи посвідченням про проходження навчання з охорони праці і за якою програмою? Дякуємо за змістовну та розгорнуту відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. За Вашим зверненням внесено відповідні зміни в оголошення про проведення закупівлі та розміщено в системі електронних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" 4 500,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТРИАВАНТ 6 300,00
UAH з ПДВ
6 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2021 14:41
Електронний підпис
06 липня 2021 14:41
Статут.pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Витяг ЄП.pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Відгук.pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Гарантійний лист.pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Договір.pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Дозвіл Держпраці .pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Код доступу.pdf.p7s
06 липня 2021 14:41
Пропозиція.pdf.p7s
06 липня 2021 14:39
Електронний підпис
06 липня 2021 14:37
Електронний підпис
06 липня 2021 14:27
Статут.pdf
06 липня 2021 14:27
Пропозиція.pdf
06 липня 2021 14:27
Код доступу.pdf
06 липня 2021 14:27
Дозвіл Держпраці .pdf
06 липня 2021 14:27
Договір.pdf
06 липня 2021 14:27
Довідка про учасника.pdf
06 липня 2021 14:27
Довідка про печатку .pdf
06 липня 2021 14:27
Гарантійний лист.pdf
06 липня 2021 14:27
Відгук.pdf
06 липня 2021 14:27
Витяг ЄП.pdf

Публічні документи

05 липня 2021 19:04
Електронний підпис
05 липня 2021 19:04
34. Витяг ЄДР 2021.pdf.p7s
05 липня 2021 19:01
34. Витяг ЄДР 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"

ТОВ ТРИАВАНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
Рішення скасоване 4 500,00
UAH з ПДВ
14 липня 2021 17:30
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
Відхилено 4 500,00
UAH з ПДВ
14 липня 2021 17:47
ТОВ ТРИАВАНТ
#38114509
Переможець 6 048,00
UAH з ПДВ
14 липня 2021 18:30

Документи

08 липня 2021 18:51
Електронний підпис

Документи

14 липня 2021 17:47
Електронний підпис

Документи

14 липня 2021 18:30
Електронний підпис
14 липня 2021 18:29
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2021 18:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТРИАВАНТ
#38114509
6 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2021 18:30
Електронний підпис
14 липня 2021 18:29
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:30
Договір № 40-ЕТ.pdf укладений
19 липня 2021 14:28