Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги із пультового спостереження за установками автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
8 391,43 UAH
UA-2021-06-25-006205-c ● 5c0cc406bd6549e0982c9852ac729352
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» |
Код ЄДРПОУ: | 04544524 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39 |
Контактна особа: |
Тетяна Михайлівна Рєзнік +380567902341 dvufk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 8 391,43 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,49% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
послуги із пультового спостереження за установками автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів прийому-передачі наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2021 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2021 14:27 |
оголошення (послуги з пультового спостереження) зі змінами від 01.07.2021.docx | |
25 червня 2021 13:55 |
ПС-40-18 ДВУФК Манеж.pdf | |
25 червня 2021 13:55 |
ПС-136-18 Лагерь в Орловщине.pdf | |
25 червня 2021 13:55 |
ПС-041-18 ДВУФК Монастырский остров.pdf | |
25 червня 2021 13:55 |
проект договору (послуги з пультового спостереження ППС).docx |
01 липня 2021 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 липня 2021 14:27 |
оголошення (послуги з пультового спостереження) зі змінами від 01.07.2021.docx
|
||||||
25 червня 2021 13:55 |
ПС-40-18 ДВУФК Манеж.pdf
|
||||||
25 червня 2021 13:55 |
ПС-136-18 Лагерь в Орловщине.pdf
|
||||||
25 червня 2021 13:55 |
ПС-041-18 ДВУФК Монастырский остров.pdf
|
||||||
25 червня 2021 13:55 |
проект договору (послуги з пультового спостереження ППС).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Дата подання: 29 червня 2021 08:02
Дата відповіді: 30 червня 2021 17:13
Будь-ласка, проясніть, чи робиться технічне обслуговування системи протипожежного захисту.
Відповідь: Шановний учаснику, технічним завданням до даної закупівлі не передбачено закупівля послуг з технічного обслуговування системи протипожежного захисту.
Охорона праці
Дата подання: 01 липня 2021 12:14
Дата відповіді: 01 липня 2021 14:28
Шановний Замовнику ! Відповідно до ч. 7. ст 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось до Вас за роз'ясненням, щодо інформації зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі, а саме: п. 18.13. оголошення Ви вимагаєте надати довідку про наявність у учасника необхідних заходів, материалів та обладнання щодо охорони праці та безпечного виконання робіт працівниками в тому числі : забезпеченням спецодягом, спецвзуттям, іншими засобами індивідуального захисту!!! Нагадуємо , що предметом Вашої закупівлі є послуги із пультового спостереження за установками автоматичної пожежної сигналізації і роботи з надання цих послуг знаходяться на території підприємства потенційного учасника. В зв'язку з цим просимо Вас надати аргументоване роз'яснення з посиланням на нормативні документи щодо суті Вашої вимоги, та якими саме засобами індивідуального захисту потрібно забезпечити наших співробітників? Можливо на території Вашого підприємства є наявність агресивних речовин, працює великогабаритна техніка ви відноситесь до потенційно небезпечних обєктів чи обєктів підвищеної небезпеки, можливо Контрольно-приймальний прилад системи АПС знаходиться на висоті 10 метрів від рівня підлоги і потрібно альпіністське обладнання та спорядження, тощо??? На яку саме категорію співробітників Ви вимагаєте перевірку знань з охорони праці, і яким саме чином Вам її підтверджувати, випискою з журналу інструктажів та перевіркою знань з ОП на підприємстві, протоколом перевірки знань з охорони праці чи посвідченням про проходження навчання з охорони праці і за якою програмою? Дякуємо за змістовну та розгорнуту відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. За Вашим зверненням внесено відповідні зміни в оголошення про проведення закупівлі та розміщено в системі електронних закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" #30619226 |
Рішення скасоване |
4 500,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 17:30
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" #30619226 |
Відхилено |
4 500,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 17:47
|
ТОВ ТРИАВАНТ #38114509 |
Переможець |
6 048,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 14:30
|
Договір № 40-ЕТ.pdf | укладений |
19 липня 2021 14:28
|