Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; Капітальний ремонт (заміна) пасажирських ліфтів в корпусі № 1 по вул. Банковій, 11 у м. Києві)
Очікувана вартість
3 921 505,00 UAH
UA-2021-06-25-006066-c ● ec05801e8f714db8a3b5ec1703a079ab
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративними будинками Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 21714657 |
Місцезнаходження: | 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11 |
Контактна особа: |
Олена Коваленко +380442557380 likovalenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 14:14 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 921 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; Капітальний ремонт (заміна) пасажирських ліфтів в корпусі № 1 по вул. Банковій, 11 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова,11, корпус №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 14:11 |
Перелік змін до_ ТД_кап_рем_ліфтів_Банкова 11.doc | |
02 липня 2021 14:11 |
ТД-заміна ліфтів в корпусі № 1 по вул. Банковій, 11(зі змінами2).pdf | |
02 липня 2021 14:11 |
Перелік змін ТД заміна ліфтів 2.pdf | |
02 липня 2021 14:11 |
ТД-заміна ліфтів в корпусі № 1 по вул. Банковій, 11(зі змінами) (3).doc | |
01 липня 2021 15:01 |
Робочий проект по ліфтам.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згода на обробку персональних даних
Дата подання: 30 червня 2021 11:32
Дата відповіді: 30 червня 2021 14:31
Доброго дня. Згоду на обробку персональних даних давати лише на керівника? Чи на всіх осіб, персональні дані яких будуть у пропозиції?
Відповідь: Відповідно до частини першої пункту 5.2 «Інша інформація» тендерної документації Учасник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає згоду на збір та обробку персональних даних згідно з додатком 5. Учасник обов’язково має надавати листи-згоди на обробку персональних даних (це відомості про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована) щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції. Якщо у складі пропозиції учасника відсутні листи-згоди на обробку персональних даних щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції, замовник відхиляє його пропозицію, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника. Дякуємо за запитання.
стаж роботи
Дата подання: 30 червня 2021 12:56
Дата відповіді: 01 липня 2021 15:09
стаж роботи вказувати загальний чи на посаді?
Відповідь: Відповідно до пункту 2 таблиці 1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник подає довідку у довільної форми за підписом посадової особи учасника, завіреною печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть долучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, спеціальність, досвід роботи у сфері за напрямком предмета закупівлі). Відповідні зміни внесено до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Щодо Додатку 2
Дата подання: 01 липня 2021 15:55
Дата відповіді: 05 липня 2021 11:26
Шановний Замовнику,
Просимо змінити норму вогнестійкості дверей шахти для ліфтів, що встановлюються, яка вказана в таблиці "Характеристика ліфтів" Додатку 2 до тендерної документації, з Е60 на ЕI60 відповідно до робочого проекту.
Відповідь: Норму вогнестійкості дверей шахти для ліфтів, що вказана у таблиці «Характеристика ліфтів» Додаток 2 до тендерної документації, було змінено на Е160 та зміни до тендерної документації оприлюднені 02.07.2021 14:11.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-25-006066-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ", Код ЄДРПОУ:31724919
Дата подання: 29 червня 2021 12:26
Вимога щодо уточнення ТЗ
Шановний замовник, заміна ліфтового обладнання - відповідальний процес, тому просимо розмістити на майданчику скановану частину проєкту де вказані технічні параметри, на основі яких проводиться розрахунок вартості ліфтового обладнання, а саме креслення та розміри шахти для більш детального ознайомлення. Прошу зауважити що заміна обладнання буде проводитись саме з цього проєкту ознайомлення із проєкт - є законною вимогою
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2021 15:06
Вимогу задоволено. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ" |
3 500 000,02
UAH з ПДВ
|
3 389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-ЛІФТ ПЛЮС" |
3 905 571,60
UAH з ПДВ
|
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БРАВО ЛІФТ" |
3 921 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ" #40969965 |
Відхилено |
3 389 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 14:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-ЛІФТ ПЛЮС" #40382985 |
Відхилено |
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 17:08
|
ТОВ "БРАВО ЛІФТ" #42736278 |
Відхилено |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 16:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 липня 2021 16:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі