Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по робочому проєкту «Будівництво футбольного поля зі штучним покриттям по вул.Мечникова в м.Курахове Мар’їнського району Донецької області»
Очікувана вартість
246 600,00 UAH
UA-2021-06-25-003873-b ca6e235140cc4a2a9c3eca4d129d2e86
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кара Оксана

380668266563 uo_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04053298
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4
Контактна особа: Кара Оксана
380668266563
uo_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2021 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 246 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 233,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по робочому проєкту «Будівництво футбольного поля зі штучним покриттям по вул.Мечникова в м.Курахове Мар’їнського району Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Учасник при поданні пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Умови оплати: 25%
понад 60 днів: 25%
від 31 до 60 днів: 15%
від 11 до 30 днів: 5%
до 10 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків
Дата подання: 29 червня 2021 12:51
Дата відповіді: 30 червня 2021 11:54
Доброго дня, надайте будь ласка уточнення щодо класу наслідків (відповідальності) даного обєкту.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що клас наслідків (відповідальності) об'єкту- СС2
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2021 14:29
Дата відповіді: 01 липня 2021 16:43
Щодо п.5 Додаток 3 Оголошення, а саме "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, визначеним згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021:2015." Просимо надати уточнення, чи може бути аналогічний договір з виконання робіт по технічному нагляду без зазначення коду ДК 021:2015
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, визначеним згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021:2015.м

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
1.3333333333 162 000 Документи

Публічні документи

07 липня 2021 08:14
Електронний підпис
06 липня 2021 13:35
Техничне_завдання.PDF
06 липня 2021 13:35
квалiфiкац.сертифiкат.PDF
06 липня 2021 13:35
Довiдка_огляду_обeкта.PDF
06 липня 2021 13:35
Довiдка_з_банку.PDF
06 липня 2021 13:35
Диплом_Жиронкин.PDF
06 липня 2021 13:35
Право_пiдпису.PDF
06 липня 2021 13:35
Форма_пропозицiй.PDF
06 липня 2021 13:35
Аналогіч. договір.pdf
06 липня 2021 13:35
Витяг_з_ЕДР.PDF
06 липня 2021 13:35
зазист_довкiлля.PDF
06 липня 2021 13:35
витяг_eдиний_податок.PDF
06 липня 2021 13:35
паспорт_и_код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович
#2393808737
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2021 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович
#2393808737
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 09:47
д уг 4 дог 269 ТН ФОП Жиронкін О Ю.PDF укладений
01 травня 2024 09:45
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2023 13:04
д уг3 дог269ТН Жиронкін О Ю.PDF зміни до договору
13 грудня 2023 13:03
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 16:19
Дод.угода №3 до дог 269 ТН.pdf зміни до договору
27 січня 2023 16:18
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 16:02
Дод. угода №2 до дог 269 ТН.pdf зміни до договору
27 січня 2023 16:00
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 14:02
дог 269 ТН.pdf укладений
26 липня 2021 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок виникнення форс-мажорних обставин в результаті військової агресії Російської Федерації проти України, що унеможливлюють надання передбачених договором послуг у встановлений термін, Сторони вирішили внести зміни до пункту 1 Договору № 269/ТН від 26.07.2021 р. та викласти його в наступній редакції: “ 1.2. Роботи, обумовлені цим Договором, повинні бути виконані Підрядником до 31.12.2023 року.”
Номер договору про закупівлю: 269/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 269/ТН від 26.07.2021 р. про надання послуг: “2.1. Ціна цього Договору тверда і складає 216 000,00 грн. без урахування ПДВ: -вартість робіт, запланованих на 2023 рік, становить 70 166,00 грн. без урахування ПДВ.”
Номер договору про закупівлю: 269/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до пункту 2 Договору на здійснення технічного нагляду № 269/ТН від 26.07.2021 р. та викласти його в наступній редакції: “2.1. Договірна ціна на здійснення технічного нагляду складає: 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: - Договірна ціна на здійснення технічного нагляду в 2021 році складає - 145 834,00 грн. (сто сорок п'ять тисяч вісімсот тридцять чотири гривні 00 копійок) без ПДВ, -Договірна ціна на здійснення технічного нагляду в 2024 році складає 70 166,00 грн. (сімдесят тисяч сто шістдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ.” 2. Внести зміни до пункту 3 Договору на здійснення технічного нагляду № 269/ТН від 26.07.2021 р. та викласти його в наступній редакції: "3.1. Роботи, обумовлені цим договором, повинні бути виконані Підрядником до 20.12.2024 року. - Кошторисна документація є невід'ємною частиною Договору." 3. Внести зміни до пункту 8 Договору на здійснення технічного нагляду № 269/ТН від 26.07.2021 р. та викласти його в наступній редакції: "8.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2024 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору."
Номер договору про закупівлю: 269/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 квітня 2024
Сума оплати за договором: 145 834,00
UAH
Причини розірвання договору: Торгівельно-промислова палата України, листом № 2024/02.0-7.1, засвідчила як форс-мажорну обставину військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 24.02.2022 р. ТППУ підтверджено, що зазначені обставини з 24.02.2022 р. до їх офіційного завершення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності за договором. Враховуючи те, що «Замовник» знаходиться на лінії розмежування, зазначені форс-мажорні обставини унеможливлюють виконання робіт передбачених Договором на здійснення технічного нагляду № 269/ТН від 26.07.2021 р. уклали дану Додаткову угоду про наступне: