Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-06-25-003769-c ● f6725f8510ce4b229257cdae8d9e59ce
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Дмитрій Багінський +380459767269 smorodina2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1975 пачок
папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Шевченка, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 11:33 |
Договір папір ПРОЄКТ.doc | |
25 червня 2021 11:33 |
Додаток 1.docx | |
25 червня 2021 11:33 |
Додаток 2 ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА Бумага.docx | |
25 червня 2021 11:33 |
оголошення.doc | |
25 червня 2021 11:33 |
Додаток 3 ВИМОГИ (зміни).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-25-003769-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 01 липня 2021 16:11
Дискримінаційні вимоги
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-25-003769-c на закупівлю ДК 021:2015, 30197630-1 Папір для друку, де Замовником виступає Виконавчий комітет Ірпінської міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного білого формату А4 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до офісного білого формату А4: Яскравість, ISO 110,5 (+/-1,5). Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити змінити до офісного білого формату А4: Яскравість, ISO не менше 99 для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити змінити до офісного білого формату А4: Яскравість, ISO не менше 99 для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2021 10:01
Доброго дня, шановний Учасник. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1) Законом України «Про публічні закупівлі» обумовлено, що зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі вносяться до початку строку подання пропозицій (до завершення періоду уточнення). Внесення змін до закупівлі, станом на сьогодні не можливо, у зв’язку з тим, що закінчився термін уточнення і система Prozorro не дає можливості внесення таких змін, лише пропонує скасувати закупівлю. У зв’язку з тим, що у Замовника великий документообіг та враховуючи нагальну потребу у придбанні даного товару – не можливо скасувати закупівлю, так як це відтермінує закупівлю паперу ще на тривалий термін.
2) Конкретну торгову марку паперу в закупівлі не вказано. Під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати Учасники, які зацікавлені в постачанні даного товару з такими характеристиками;
3)Технічні вимоги до предмета Закупівлі розроблені з урахуванням оргтехніки, яка знаходиться у розпорядженні Замовника, задля забезпечення меншого зносу картриджів та безперебійної роботи працівників.
Враховуючи викладене вище, прийнято рішення щодо відмови у внесені змін до вимог предмета закупівлі, зокрема змін до технічних характеристик Паперу А4.
1) Законом України «Про публічні закупівлі» обумовлено, що зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі вносяться до початку строку подання пропозицій (до завершення періоду уточнення). Внесення змін до закупівлі, станом на сьогодні не можливо, у зв’язку з тим, що закінчився термін уточнення і система Prozorro не дає можливості внесення таких змін, лише пропонує скасувати закупівлю. У зв’язку з тим, що у Замовника великий документообіг та враховуючи нагальну потребу у придбанні даного товару – не можливо скасувати закупівлю, так як це відтермінує закупівлю паперу ще на тривалий термін.
2) Конкретну торгову марку паперу в закупівлі не вказано. Під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати Учасники, які зацікавлені в постачанні даного товару з такими характеристиками;
3)Технічні вимоги до предмета Закупівлі розроблені з урахуванням оргтехніки, яка знаходиться у розпорядженні Замовника, задля забезпечення меншого зносу картриджів та безперебійної роботи працівників.
Враховуючи викладене вище, прийнято рішення щодо відмови у внесені змін до вимог предмета закупівлі, зокрема змін до технічних характеристик Паперу А4.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
154 050,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 15:05
|
324.PDF | укладений |
22 липня 2021 15:04
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
03 серпня 2021 16:28
|
153 894,00 UAH | UA138201720344210045000053933 Виконавчий комітет Ірпінської МР |
UA233253650000002600101914716 ТОВ "РОМУС-ПОЛIГРАФ" |
Оплачений |
03 серпня 2021 16:28
|
156,00 UAH | UA138201720344210045000053933 Виконавчий комітет Ірпінської МР |
UA233253650000002600101914716 ТОВ "РОМУС-ПОЛIГРАФ" |
Оплачений |