Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада ТГ |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., Сороки-Львівські, вул. Польова, 65 |
Контактна особа: |
Корецька Іванна Ігорівна +380678093124 Ivo4ka.K@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 13:33 |
Очікувана вартість: | 23 467 761,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 338,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 Розділу 3 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 115000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 16:07 |
Тендерна документація.docx | |
25 червня 2021 16:07 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
25 червня 2021 16:07 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
25 червня 2021 16:07 |
Додаток _4 Тендерна пропозиція.docx | |
25 червня 2021 16:07 |
Додаток _3 стаття 17.docx | |
25 червня 2021 16:07 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
25 червня 2021 16:07 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000084 ● 5797cd5e882e429cb335ca6fbb29ecc1
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 12:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 11
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-25-002768-a, 25.06.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 18:41:00
Запит про надання пояснень
Дата: 25.01.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-25-002768-a, яка проводилась Мурованською сільською радою ТГ (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо це вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-27 10:24:20
У відповідь на запит про надання пояснення від 25.01.2023 р. в межах здійснення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельна в с. Муроване Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисною документацією та затвердженого позитивного експертного звіту №14-0397/01-21 від «15» червня 2021 р.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельна в с. Муроване Львівського району Львівської області визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Враховуючи зазначене, очікувана вартість даної закупівлі складає 23 467 761,60 грн.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області № 556 від 29.07.2021р. та рішенням сесії № 642 від 27.08.2021 р.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Мурованської сільської ради ТГ за посиланням: https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1630583110/
3. Щодо інформації про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору:
Під час укладення договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі було надано наступні документи:
1. Згідно п.4.4 Статуту ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" директор в межах своєї компетенції здійснює наступні функції по управлінню справами підприємства, зокрема, укладає та підписує від імені Підприємства господарські та інші договори, угоди, контракти. Таким чином, документом, що підтверджує право підписання договору про закупівлю є наказ про призначення на посаду директора від 11.04.2017 р. №1.
2. Враховуючи те, що за класом наслідків «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельна в с. Муроване Львівського району Львівської області» віднесено до СС2, відтак згідно чинного законодавства України для здійснення будівельних робіт щодо об’єктів СС2 необхідна ліцензія. Отже, переможцем закупівлі ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" під час укладення договору про закупівлю було надано копію ліцензії з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 06 лютого 2023 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №314 від 27.07.2021 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо дострокового припинення зобов’язань за вищезазначеним договором за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №314 від 27.07.2021 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. Однак, принагідно хочемо зазначити, щодо графіку виконання робіт, що в п. 6 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проект календарного графіку виконання робіт - складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2. Підкреслюємо, що даний графік повинен надати Учасник саме в складі тендерної пропозиції і тільки для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника. Про те, ні в тендерній документації, ні в самому проекті договору не зазначалося, що Додаток №2 Договору «Графік виконання робіт» повинен бути складений на момент підписання самого договору відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві». Наголошуємо, що даний зразок графіку містить рекомендаційний характер, тому Замовник вправі на момент укладення договору або скористатися ним, або сформувати будь-який інший графік виконання робіт, який вважає за необхідний.
2023-02-13 12:36:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Договір розірвано
2023-04-10 11:35:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" |
23 380 000,00
UAH з ПДВ
|
23 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" |
23 409 944,82
UAH з ПДВ
|
23 409 944,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" #41275610 |
Переможець |
23 380 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 18:12
|
ДУ 9 | укладений |
28 лютого 2023 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 18:09
|
Додаток 1 до ДУ 8.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 18:08
|
ДУ 8.jpg | зміни до договору |
28 лютого 2023 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 15:47
|
Додаток 1 до ДУ 7.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:33
|
ДУ 7.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2022 13:06
|
Додаток _2. до ДУ _6.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2022 13:04
|
Додаток _2 до ДУ _6.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2022 13:04
|
Додаток _1 до ДУ _6.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2022 13:04
|
ДУ _6.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2022 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2022 12:37
|
Додаток 1 до ДУ 5.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 12:35
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 14:27
|
ДУ _4 до Договору _314.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 11:58
|
ДУ _3 до договору _314 від 27.07.2021 р.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 13:01
|
ДУ _2 до Договору _314 від 27.07.2021.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 18:01
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 15:17
|
Договір | укладений |
27 липня 2021 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |