Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (кабачки; морква; цибуля ріпчаста; капуста качанна білоголова; капуста качанна молода; буряк, огірки свіжі; помідори свіжі; петрушка)
Очікувана вартість
23 711,00 UAH
UA-2021-06-25-001689-c f226fa8aba9e42119d7496078ba2c102
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Вітюк

+380487792034 0505070717@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20001645
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43
Контактна особа: Юрій Вітюк
+380487792034
0505070717@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


кабачки; морква; цибуля ріпчаста; капуста качанна білоголова; капуста качанна молода; буряк, огірки свіжі; помідори свіжі; петрушка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1857 кілограми
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (кабачки; морква; цибуля ріпчаста; капуста качанна білоголова; капуста качанна молода; буряк, огірки свіжі; помідори свіжі; петрушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65045, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Єврейська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються Покупцем лише за фактично отриманий товар на підставі належним чином оформлених документів протягом 5 банківських днів, при наявності бюджетних призначень на ці цілі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 червня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙТЕРИНГФУД"
#43668445
Переможець 23 711,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 14:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:30
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 17:20
ДУ 2-03.12 до Д 79-25.06 ТОВ КЕЙТЕРИНГФУД.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 17:13
ДУ 1-03.12 до Д 79-25.06 ТОВ КЕЙТЕРИНГФУД.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 12:58
ДУ 1-22.10 до Д 79-25.06 ТОВ КЕЙТЕРИНГФУД.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 15:22
Д 79-25.06 ТОВ КЕЙТЕРИНГФУД.pdf укладений
25 червня 2021 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 711,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 951,83 UAH)