Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя для потреб комунальної установи “Центр професійного розвитку педагогічних працівників“ Маневицької селищної ради - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Очікувана вартість
414,00 UAH
UA-2021-06-25-000831-a 6fd15751b6de44348ea3b78796bf0ac1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380636877136 tenderman2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44104446
Місцезнаходження: 44601, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Незалежності, 19
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380636877136
tenderman2021@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Офісне устаткування та приладдя для потреб комунальної установи “Центр професійного розвитку педагогічних працівників“ Маневицької селищної ради - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя для потреб комунальної установи “Центр професійного розвитку педагогічних працівників“ Маневицької селищної ради - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 червня 2021 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАРАН ГАЛИНА ГРИГОРІВНА
#2119014801
Переможець 414,00
UAH
25 червня 2021 10:51

Документи

25 червня 2021 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 10:53
Договір укладений
25 червня 2021 10:52