Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дочірнє підприємство "Благоустрій" комунального підприємства "Розділжитлосервіс! Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31475314 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Грушевського, 37 |
Контактна особа: |
Гурська Наталія Іванівна +380326120312 dpb-nr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 1 836 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 181,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 10:25 |
Тендерна документація дощова каналізація2.doc | |
25 червня 2021 10:25 |
Додаток 4. (проект_договору).doc | |
25 червня 2021 10:25 |
додаток 3. технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-04-000085 ● 2cd731f4b788447f90497e2a5348d9a0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2022 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.02.2022 № 73
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 № 73.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-25-000698-a, 25.06.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-08 11:39:12
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-25-000698-a, яка проводилась Дочірнім підприємством «Благоустрій» комунального підприємства «Розділжитлосервіс» Новороздільської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі опублікування такої інформації).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-16 16:25:47
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Будівництво дощової каналізації по пр. Шевченка, 28а-28 в м. Новий Розділ Львівської області» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2021-06-25-000698-a, надаємо наступні пояснення.
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Новороздільська міська рада, розмістила обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Інформацію можна перевірити за посиланням:
https://novyyrozdil-gromada.gov.ua/pub-info/23493-obgruntuvannya-texnicnix-xarakteristik-zakupivli-ta-ocikuvanoyi-vartosti
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб жителів міста та особливо мешканців, які проживають за адресою м. Новий Розділ, вул. Шевченка, 28а-28.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ««Будівництво дощової каналізації по пр. Шевченка, 28а-28 в м. Новий Розділ Львівської області».
2. Пояснення на ваш запит надані пізніше, ніж було встановлено у вашому запиті у зв’язку із тимчасовою непрацезданістю уповноваженої особи ДП "Благоустрій" комунального підприємства «Розділжитлосервіс» Новороздільської міської ради.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦУКРОВИК" |
1 309 000,00
UAH з ПДВ
|
1 309 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДЕМЧИШИН ПАВЛО ІВАНОВИЧ" |
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ" |
1 547 457,62
UAH з ПДВ
|
1 547 457,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІСТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ" |
1 649 169,07
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦУКРОВИК" #13722864 |
Відхилено |
1 309 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 16:49
|
ФОП "ДЕМЧИШИН ПАВЛО ІВАНОВИЧ" #3122422291 |
Відхилено |
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 16:55
|
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ" #33525073 |
Переможець |
1 547 457,62
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:42
|
Додаткова угода_4.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:02
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 12:29
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 15:55
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 10:47
|
Додаток 2.pdf | укладений |
03 серпня 2021 10:44
|
Додаток 1.pdf | укладений |
03 серпня 2021 10:44
|
Договір.pdf | укладений |
03 серпня 2021 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до деяких пунктів розділу 4 та 11 |
Номер договору про закупівлю: | 8/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни щодо фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 8/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 8/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 8/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |