Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво проїзду від перехрестя вул. Радісної та вул. Платанової до вул. Центральний аеропорт у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-06-24-009872-c 3919e36b927c416c9ae57cbf9a5e439a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острогляд Віктор Миколайович

+380487840862 viktorydx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Острогляд Віктор Миколайович
+380487840862
viktorydx@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 16:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 16:22
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія, згідно Закону України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», подається у вигляді електронного документу з інформацією, яка зафіксована як електронні дані, включаючи обов'язкові реквізити документа, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або удосконаленого електронного підпису, відповідно до Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП, або удосконалений електронний підпис. Банківська гарантія повинна свідчити, про первинне зобов’язання банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у вимогах до предмету закупівлі, а також не містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню наданому Учасником у формі банківської гарантії. Неприпустимо наявність в тексті банківської гарантії умов нотаріально завірених документів (копії документів) які Замовник (Бенефіціар) надає Банкові-гаранту в разі настання гарантійного випадку. Банківська гарантія повинна бути надана під забезпечення грошового покриття, про що у складі пропозиції повинна бути надана довідка (лист) в довільній формі з банку. Розмір забезпечення пропозиції – відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору (якщо таке вимагається у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі) у вигляді завдатку . Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відкритий у ДКСУ м. Київ, р/р UA968201720355199002022021546, в призначенні обов’язково зазначається назва предмета закупівлі. Внесення забезпечення договору про закупівлю підтверджується платіжним дорученням та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством. Учасник-переможець забезпечує внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі вказаному в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво проїзду від перехрестя вул. Радісної та вул. Платанової до вул. Центральний аеропорт у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво проїзду від перехрестя вул. Радісної та вул. Платанової до вул. Центральний аеропорт у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Пiсляоплата 450 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія, згідно Закону України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», подається у вигляді електронного документу з інформацією, яка зафіксована як електронні дані, включаючи обов'язкові реквізити документа, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або удосконаленого електронного підпису, відповідно до Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП, або удосконалений електронний підпис. Банківська гарантія повинна свідчити, про первинне зобов’язання банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у вимогах до предмету закупівлі, а також не містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню наданому Учасником у формі банківської гарантії. Неприпустимо наявність в тексті банківської гарантії умов нотаріально завірених документів (копії документів) які Замовник (Бенефіціар) надає Банкові-гаранту в разі настання гарантійного випадку. Банківська гарантія повинна бути надана під забезпечення грошового покриття, про що у складі пропозиції повинна бути надана довідка (лист) в довільній формі з банку. Розмір забезпечення пропозиції – відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору (якщо таке вимагається у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі) у вигляді завдатку . Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відкритий у ДКСУ м. Київ, р/р UA968201720355199002022021546, в призначенні обов’язково зазначається назва предмета закупівлі. Внесення забезпечення договору про закупівлю підтверджується платіжним дорученням та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством. Учасник-переможець забезпечує внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі вказаному в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: платіжне доручення
24 червня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 16:18
Оголошення Радісна.pdf
24 червня 2021 16:18
Вимоги до предмету закупівлі (ТД).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ" 1 199 000,00
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 липня 2021 15:08
Електронний підпис
05 липня 2021 14:30
ліцензія.zip
05 липня 2021 14:30
довіреність.zip
05 липня 2021 14:30
16-001-28873-2021.zip
05 липня 2021 14:30
4. Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

16-001-28873-2021.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ"
#32094079
Переможець 1 199 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 13:34

Документи

09 липня 2021 13:34
Електронний підпис
09 липня 2021 13:33
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ"
#32094079
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 13:34
Електронний підпис
09 липня 2021 13:33
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 11:21
Звіт про виконання укладений
10 січня 2024 11:19
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 13:11
Дод. угода 3 Радісна.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 13:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 11:40
Доп уг 2 (39п-21).pdf зміни до договору
04 січня 2023 11:39
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 11:29
Дод. угода 1 Радісна.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 15:05
Договір укладений
19 липня 2021 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника у поточному році
Номер договору про закупівлю: 39п
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39п
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 199 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 199 833,33 UAH)