Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку, файли, олівець, ручки, біндери, скотч, антистеплер, скрепки,коректор, точилка, органайзер
Очікувана вартість
1 551,00 UAH
UA-2021-06-24-009282-c 00d784ed7c2c43908c89bdc76b6a1263
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пилипенко

+380661905048 fvrw21415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВЕРХНЬОРОГАЧИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44013511
Місцезнаходження: 74402, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Верхній Рогачик, вул.Ювілейна, будинок 52
Контактна особа: Олена Пилипенко
+380661905048
fvrw21415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя (Папір для друку, файли, олівець, ручки, біндери, скотч, антистеплер, скрепки,коректор, точилка, органайзер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 штуки
Офісне устаткування та приладдя (Папір для друку, файли, олівець, ручки, біндери, скотч, антистеплер, скрепки,коректор, точилка, органайзер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74402, Україна, Херсонська область, Верхній Рогачик, вул. Ювілейна,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  24 червня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя (Папір для друку, файли, олівець, ручки, біндери, скотч, антистеплер, скрепки,коректор, точилка, органайзер) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

24 червня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕЗРІДНА ОЛЬГА ІВАНІВНА
#2861919948
Переможець 1 551,00
UAH
24 червня 2021 15:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 14:24
8.pdf укладений
25 червня 2021 14:23