Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: "Реконструкція системи теплопостачання міста Житомира (Гоголівська,3 - Київська,82 (РК-9))" (коригування)
Очікувана вартість
141 234,00 UAH
UA-2021-06-24-008676-c 8a3c2416a9ec4b77a738ac3ad54ea911
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Георгій Якимчук

+380931491402 rabota8988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35343771
Вебсайт: http://tke.org.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48
Контактна особа: Георгій Якимчук
+380931491402
rabota8988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 141 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 412,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об’єкту: "Реконструкція системи теплопостачання міста Житомира (Гоголівська,3 - Київська,82 (РК-9))" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт з відтермінуванням платежу до 120 (ста двадцяти) календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:31
оголошення.doc
24 червня 2021 15:31
Додаток №2 Проект договору.docx
24 червня 2021 15:31
Додаток №1 Технічні вимогим.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 115 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2021 19:41
Електронний підпис
02 липня 2021 19:40
19. Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2021 19:40
18. Проект договору.pdf
02 липня 2021 19:40
14. Копія Паспорту.pdf
02 липня 2021 19:40
05. Листи-відгуки.pdf
02 липня 2021 19:40
00. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
Переможець 115 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОТВОРИК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#2939615410
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:55
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 13:20
Додаткова угода 485-21-2.PDF зміни до договору
13 грудня 2022 13:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:08
ДУ№1 дог.№485-21 від 14.07.2021.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:33
№485-21 від 14.07.2021.PDF укладений
14 липня 2021 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 485-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 485-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 485-21/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH