Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015- 15810000 -9 — Хлібопродукти свіжовипечені, хлібобулочні та кондитерські вироби ( Хліб пшеничний, хліб житній)
Очікувана вартість
100 778,00 UAH
UA-2021-06-24-008231-c a2b43d78f88d4e949c173ebb0c9bfe44
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Крічкевич

+380673933547 osvitachumaki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42672581
Місцезнаходження: 52024, Україна , Дніпропетровська обл., с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 13
Контактна особа: Євгенія Крічкевич
+380673933547
osvitachumaki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 липня 2021 11:35
Очікувана вартість: 100 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 503,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб пшеничний – 3908 кг, Хліб житній – 1913кг, до 31 грудня 2021 року;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100778 кілограми
код ДК 021:2015- 15810000 -9 — Хлібопродукти свіжовипечені, хлібобулочні та кондитерські вироби ( Хліб пшеничний, хліб житній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52024, Україна, Дніпропетровська область, с.Чумаки, вул. Шкільна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 10:35
Перелік змін до оголошення від 30.06.2021 р..docx
30 червня 2021 10:35
Протокол УО № 10 від 30.06.2021 р..pdf
24 червня 2021 15:13
5Оголошення Хліб житній та пшеничний.docx
24 червня 2021 15:13
протокол №5 від 24.06.2021.pdf
30 червня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 10:35
Перелік змін до оголошення від 30.06.2021 р..docx
30 червня 2021 10:35
Протокол УО № 10 від 30.06.2021 р..pdf
24 червня 2021 15:13
5Оголошення Хліб житній та пшеничний.docx
24 червня 2021 15:13
протокол №5 від 24.06.2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 2)
Дата подання: 29 червня 2021 17:20
Дата відповіді: 30 червня 2021 08:24
ЗГІДНО З ДОДАТКОМ 2 Учасником надаються наступні документи: - документи підтверджуючі проведеної санітарної обробки транспортного засобу в грудні 2020 року та можливість його проведення протягом дії договору про закупівлю (договір сроком дії до 31.12.2021 р., акти наданих послуг з санітарної обробки, довідка про санітарну обробку автомобіля); - документи підтверджуючі проходження перевірочних заходів органами Держспоживслужби щодо перевірки додержання вимог законодавства про харчові продукти, перевірку відповідності транспортоного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини (акти, довідки органів Держспоживслужби); - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу завірені печатками; ПИТАННЯ - Навіщо документи за грудень 2020 року? Кожен транспортний засіб має актуальну Довідку про санітарну обробку автомобіля, в котрій вказані дані про проходження санітарної обробки автотранспорту (кожні 10 днів проведення дезінфекції)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше запитання. Будуть внесені відповідні зміни до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2021 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОСС" 100 098,80
UAH з ПДВ
99 090,11
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3» 100 211,40
UAH з ПДВ
99 203,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2021 12:55
Електронний підпис
08 липня 2021 12:46
Якісне посвідчення.pdf
08 липня 2021 12:46
Цінова пропозиція.pdf
08 липня 2021 12:46
Техосмотр авто1.jpg
08 липня 2021 12:46
Техосмотр авто 4.jpg
08 липня 2021 12:46
Техосмотр авто 3.jpg
08 липня 2021 12:46
Техосмотр авто 2.jpg
08 липня 2021 12:46
Скан етикетки.pdf
08 липня 2021 12:46
Сертифікат 22000 2007.pdf
08 липня 2021 12:46
Сертифікат 9001 2015.pdf
08 липня 2021 12:46
сан обработка авто.pdf
08 липня 2021 12:46
реестр документов.pdf
08 липня 2021 12:46
Зразок Дачний.pdf
08 липня 2021 12:46
Зразок Дарницький.pdf
08 липня 2021 12:46
Договор сан.обр. 2021.rar
08 липня 2021 12:46
Договір.pdf

Публічні документи

08 липня 2021 16:24
Електронний підпис
08 липня 2021 16:23
тендер4.rar
08 липня 2021 16:23
тендер2.rar
08 липня 2021 16:23
тендер1.rar
08 липня 2021 16:23
тендер3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОСС"

Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРОСС"
#25013096
Відхилено 99 090,11
UAH з ПДВ
19 липня 2021 16:08
Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3»
#34984708
Переможець 99 203,62
UAH з ПДВ
21 липня 2021 13:08

Документи

19 липня 2021 16:08
Електронний підпис

Документи

21 липня 2021 13:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2021 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю « Хлібзавод № 3»
#34984708
99 203,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2021 13:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 13:41
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 13:33
Дод.угода №2.pdf зміни до договору
26 січня 2022 15:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:34
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 08:57
IMG_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:02
протокол 29 про продовження строку укладання договору.pdf укладений
13 серпня 2021 15:00
Договор 1 Хлеб.pdf укладений
13 серпня 2021 15:00
1 специфікація.pdf укладений
13 серпня 2021 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди про продовження строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились змінити та доповнити п..3.1 Розділу 3 "Ціна договору" зменшити обсяги закупівлі у відповідності до фактичних видатків на закупівлю таких товарів в межах погодженої Сторонами ціни даного договору. Загальний обсяг поставленого товару визначається відповідно до документів супроводжуючих поставів товарів.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 466,10
UAH (в тому числі ПДВ 5 911,01 UAH)