Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт забору та воріт ЦПП за адресою: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 150а
Очікувана вартість
138 000,00 UAH
UA-2021-06-23-009916-c adab755fb9ef4715bcc8e7010b0dd3c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Баклан

380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21061678
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Октябрський район, ВУЛИЦЯ 1100-РІЧЧЯ ПОЛТАВИ, будинок 2
Контактна особа: Юлія Баклан
380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2021 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 138 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт забору та воріт ЦПП за адресою: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 150а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Європейська, 150а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані роботи здійснюються протягом 20 (двадцяти банківських днів з моменту підписання сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до додатку 1 до Договору. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Полтавської дирекції АТ «Укрпошта», місцезнаходження: 36000, м. Полтава, вул. 1100 річчя Полтави, 2, ЄДРПОУ 21061678, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі).Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до Договіру
Дата подання: 29 червня 2021 08:57
Дата відповіді: 29 червня 2021 09:51
Шановний Замовник! Просимо прояснити формулювання у Договіру та Додатку 5 за змістом: 1) п.8.4 У разі розірвання ...."капітального ремонту"....(За закупкою проходить Поточний ремонт) 2)п.11 Податкова документація (п.11.1-11,3)- не дають змогу участі у закупівлі Фізичних- осіб підприємців без ПДВ (з єдиним податком). В такому разі можуть представити податкову накладну тільки платники з ПДВ? 3) У п.3 Додатку 5 переможцю необхідно представити Статут підприємства. Можливо внесення до цього пункту "тільки для юридичних осіб"? (Щоб дати змогу участі физичних-осіб підприємців). Гарного дня!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно коду ДК 021:2015 – 45220000-5 Полтавською дирекцією АТ «Укрпошта» здійснюється закупівля послуг з поточного ремонт забору та воріт ЦПП за адресою: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 150а, тому всі пункти Договору та Документації спрощеної закупівлі застосовуються лише для поточного ремонту.
Пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що учасником процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі – учасник) може бути - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, до яких для цілей Закону віднесено, зокрема, об’єднання юридичних осіб – нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тому до учасника, який не є платником ПДВ, розділ 11 Договору не застосовується, лише до платників ПДВ. Якщо в учасника відсутній Статут підприємства, згідно закону, Замовником він не вимагається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іваніна Андрій Юрійович 132 900,00
UAH з ПДВ
132 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2021 16:51
Електронний підпис
06 липня 2021 16:49
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іваніна Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іваніна Андрій Юрійович
#3296208816
Переможець 132 900,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 14:30

Документи

08 липня 2021 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іваніна Андрій Юрійович
#3296208816
132 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2021 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 16:39
Договір 06.1-834.zip укладений
26 липня 2021 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 132 900,00
UAH