Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточниий ремонт будівлі за адресою: м.Бахмут, вул. Чайковського, 32 (Відділення поштового зв'язку 84506)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-06-23-002694-a 343388259e1c4d63bcfcd0c4b9be5394
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Бречка

380505502119 brechka-vm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22020055
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 1
Контактна особа: Валерій Бречка
380505502119
brechka-vm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2021 14:00
Початок аукціону: 12 липня 2021 13:22
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточниий ремонт будівлі за адресою: м.Бахмут, вул. Чайковського, 32 (Відділення поштового зв'язку 84506)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84506, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Чайковського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата коштів за даним Договором здійснюється шляхом перерахування їх на вказаний у Договорі розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних обома сторонами, а також сертифікованим інженером-проектувальником від Виконавця Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ 2, довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ3 на протязі 20 банківських днів після підписання кожного Акту приймання виконаних робіт. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Донецької дирекції АТ «Укрпошта», місцезнаходження: 84122, Донецька область, Слов'янськ, вул. Свободи, 1, ЄДРПОУ: 22020055. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення до Тендерної документації
Дата подання: 27 червня 2021 21:00
Дата відповіді: 29 червня 2021 10:40
Добрий день. Уточніть, будь ласка, такі питання до Технічної специфікації: 1. Яка кількість куточков потрібна для улаштування плiнтусiв полiвiнiлхлоридних? 2. Які світильники демонтуються, та які світильники монтуються? 3. Які фітінги потрібні для прокладання трубопроводiв водопостачання з труб полiетиленових [поліпропіленових] напiрних діаметром 25 мм, їх кількість? 4. Установлення яких радiаторiв передбачено (чавунні , сталеві або інші), їх кількість? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше питання щодо уточнення Технічної специфікації розглянуте ініціатором закупівлі та надана відповідь: 1. Кількість куточків для улаштування плiнтусiв полiвiнiлхлоридних – 4 штуки; 2. Демонтаж світильників з плафоном куля, монтаж - світильники растрові під світлодіодну лампу G13, 4*9 Вт (600 мм), для підвісної стелі Армстронг. Прокладання трубопроводiв водопостачання та установлення радіаторів в Технічній специфікації по закупівлі не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2021 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОПИТНЕНСЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРЕС" 74 969,88
UAH з ПДВ
74 969,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМБУДЕНЕРГО" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 13:39
Електронний підпис
07 липня 2021 13:37
Відомості.pdf.p7s
07 липня 2021 13:37
Статут,витяг.наказ.pdf.p7s
07 липня 2021 13:37
досвід.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОПИТНЕНСЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРЕС"

ТОВ "КРАМБУДЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОПИТНЕНСЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРЕС"
#31727355
Переможець 74 969,88
UAH з ПДВ
13 липня 2021 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОПИТНЕНСЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОГРЕС"
#31727355
74 969,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:59
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 14:03
15-3564 vid 30.07.2021.pdf укладений
30 липня 2021 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 74 969,88
UAH (в тому числі ПДВ 12 494,98 UAH)